Räägiks läbisõidust

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7411
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1991 korda
Tänatud: 585 korda

Re: Räägiks läbisõidust

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

joel kirjutas: 25 Nov 2020, 15:27
urmas66 kirjutas: 25 Nov 2020, 09:27

See topelt põletus vist ei ole kõigil ehk need on EURO6 normiga mootoritel.

EGR on EURO6 normist oluliselt vanem tehnoloogia. Wikipedia andmetel juba 70-ndatest ja täiesti tavaline nähtus näiteks 90-ndatel.

Tänapäevase diiselmootori sisselaskes drosseli kasutamise üheks põhjuseks on vaiksem mootori seiskamine. Seisma jätmisel drossel suletakse ja nagu eelnevalt mainitud, väheneb sellega mootoripidurdus ja mootor peatub sujuvamalt, mitte kõva kolksuga, nagu tegi nii mõnigi vanem ilma drosselita diisel.

Seda küll,et ühe korra suunatakse osaliselt väljalaske gaasid läbi EGR-i uuesti mootorisse, aga see 2015 EURO6 VAG disla oli mingi topelt põletusega ehk midagi oli seal teisti, kui ad-bluega uuemad. Fordil olid ka mingid sarnased lahendused vahepeal. Ausalt ei süvenenud sellesse.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”