Räägiks läbisõidust


Lembit
Postitusi: 223
Liitunud: 15 Veebr 2017, 13:43
Tsikkel: Honda XR
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Räägiks läbisõidust

Lugemata postitus Postitas Lembit »

urmas66 kirjutas: 21 Nov 2020, 11:34
Lembit kirjutas: 20 Nov 2020, 16:06

No näiteks nii, kepsulaager on üks suurema koormusega komponente mootoris, mis on seetõttu ka tundlik õli omadustele. Saad teada, missuguseid jõude see hüdrodünaamiline liugelaager peab suutma ilma läbivajumiseta kanda, .................

Kui sa mainid siin võidusõitu, siis eeldan, et oled kepsu väljatulekut mootori küljelt päriselt ka näinud.

Olen näinud. Vähe sellest, olen ka põhjuse leidnud ja kepsu väljatulekut põhjustanud vea kõrvaldanud.

Tõenäoliselt ei ole kunagi probleemiks kepsusilma laager. Ehk olenemata sellele mõjuvatest jõududest ei ole see üldse nõrgim lüli süsteemis. Üldjuhul on kepsu murdumise probleem allpool või üldse kolvi silindrisse kinni kiilumine ja kolvi purunemine. Vahel ka väntvõlli poolne laager.Ja need juhtuvad õlituse puudulikkusest mingil põhjusel,mitte neile osadele mõjuvatest jõududest. Tugevusvaru on neil kõigil olemas, kuid eeldusel et õli on ka seal olemas.

Kogu see lõik ei ole kiirekäiguliste bensiinimootorite kontekstis absoluutselt pädev. Teeme äkki nii, et mina ei õpeta kellelegi raskeveokite hooldust ja sina ei õpeta teisi teemal, mis puudutavad 8000+ rpm tegevate bensiinimootorite siseelu?

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”