Räägiks läbisõidust

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: Räägiks läbisõidust

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Madlobster kirjutas: 20 Nov 2020, 10:49
mx77 kirjutas: 20 Nov 2020, 08:41

siis suurem võimsus tekib lihtsalt sellest, et ajaühikus on rohkem töökäike. Pauk, mis käib kolvi, vändakalea, saalede jane. pihta iga töötakti ajal on täpselt sama, sõltumata kas sa kruiisid 2000 pöördega või 9000 pöördega.

Vist ikka pole nii :)
Kõrgema pöörde saavutamiseks tuleb kaelale anda tugevam mats. :wack: Tugevama matsu saab suuremast kütuse kogusest.

Sul on mingi eriline mootor tsiklil mille töömaht muutub vastavalt sellele, kuidas sa gaasrutskat väänad või? :wack:
Ürita natuke süveneda, mis rolli su gaasirutska mängib. Seal trossi teises otsas on selline asi nagu gaasisiiber, mis reguleerib õhu pääsemise kiirust silindrisse. Iga töötaktiga jõuab silindrisse ikka sama hulk õhku ja sama hulk kütust. Kui siiber on kinni siis selle silindrisse imemiseks kulub lihtsalt rohkem aega. See määrabki pöörete arvu minutis.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”