Räägiks läbisõidust
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Räägiks läbisõidust
Madlobster kirjutas: ↑20 Nov 2020, 10:49Vist ikka pole nii
![]()
Kõrgema pöörde saavutamiseks tuleb kaelale anda tugevam mats.Tugevama matsu saab suuremast kütuse kogusest.
Sul on mingi eriline mootor tsiklil mille töömaht muutub vastavalt sellele, kuidas sa gaasrutskat väänad või?
Ürita natuke süveneda, mis rolli su gaasirutska mängib. Seal trossi teises otsas on selline asi nagu gaasisiiber, mis reguleerib õhu pääsemise kiirust silindrisse. Iga töötaktiga jõuab silindrisse ikka sama hulk õhku ja sama hulk kütust. Kui siiber on kinni siis selle silindrisse imemiseks kulub lihtsalt rohkem aega. See määrabki pöörete arvu minutis.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.