Räägiks läbisõidust

Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1071
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 193 korda
Tänatud: 119 korda

Re: Räägiks läbisõidust

Lugemata postitus Postitas villy »

Lisaks suurema kütuse läbipõletamisele samas ajaühikus suurematel pööretel on ikkagi hoopis teine jõud liikuvatele osadele omavahel, sest kiirusega teatavasti kasvab EDIT: kaal ja st jõud, mis mõjub vända laagritele ja muudele osadele nt?

Olenevalt mootorist, hakkab mingist pöördest kõrgemale minek õlitusele kehvemini mõjuma sest max õlirõhk on saavutatud pumba poolt ja ülejääk suunatakse tagasijooksu klapiga karterisse tagasi. St sul on sama õlirõhk süsteemis 4 tuhande ja 9 tuhande pöörde juures. Pane sinna juurde veel suurem temp suuremast höördumisest?

Lisaks veel mootorid, mida ehitatakse suure läbisõidu jaoks optimeeritakse ikka sinna ala 16L töömaht 1750 rpm juurde mitte 8000rpm 6L kuigi neil mootoritel võib olla samad max jõu ja väände näitajad, lihtsalt erinevatel pööretel.

Viimati muutis villy, 20 Nov 2020, 12:56, muudetud 1 kord kokku.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”