Räägiks läbisõidust

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7412
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1992 korda
Tänatud: 585 korda

Re: Räägiks läbisõidust

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

No need pikema välbaga mootorid on ka hoopis teiste õlide ja teistsuguste õli filtritega. Õli endaga ei juhtu midagi,vaid õlisse kogunev kulumisjääk ja tahm on need mis õli mustaks teevad. Tänapäevasele sünt õlile võid anda kuuma palju tahad selle omadused oluliselt ei muutu. Minu üle eelmine auto oli minu käes 8a ja ls 12-397000km. 20tkm välp ja mootor käivitus viimasel talvel ka -30 kraadiga poolest pöördest ega suitsenud. Volvo 2007 R5 2,4 136kw oli see. DPF-i kordagi eraldi ei põletanud ja mingeid rem töid mootori juures ei tehtud. Järgmine omanik sõidab siiani sellega. Ei pea välpa kartma vaid peab korralikult hoolduses käima(või ise tegema,kui oskad) ja kõik mis seal hoolduses ettenähtud ka ära tegema. Ainult õlivahetus ei ole hooldus.
Mul on tööl üks veok,mille ls on 1,2 milj km ja see suuremas osas linnas-linnalähedal sõidetud. Töötab ja on täiesti korras. Mootori juures on pihusti pesad, turbo ja veepump ära vahetatud. Muus osas tehase jupid küljes. Ei suitse ei tahma,töötab igati hästi. Hooldus välp 1/2 aastat ehk ajapõhine.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”