Räägiks läbisõidust
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7412
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1992 korda
- Tänatud: 585 korda
Re: Räägiks läbisõidust
No need pikema välbaga mootorid on ka hoopis teiste õlide ja teistsuguste õli filtritega. Õli endaga ei juhtu midagi,vaid õlisse kogunev kulumisjääk ja tahm on need mis õli mustaks teevad. Tänapäevasele sünt õlile võid anda kuuma palju tahad selle omadused oluliselt ei muutu. Minu üle eelmine auto oli minu käes 8a ja ls 12-397000km. 20tkm välp ja mootor käivitus viimasel talvel ka -30 kraadiga poolest pöördest ega suitsenud. Volvo 2007 R5 2,4 136kw oli see. DPF-i kordagi eraldi ei põletanud ja mingeid rem töid mootori juures ei tehtud. Järgmine omanik sõidab siiani sellega. Ei pea välpa kartma vaid peab korralikult hoolduses käima(või ise tegema,kui oskad) ja kõik mis seal hoolduses ettenähtud ka ära tegema. Ainult õlivahetus ei ole hooldus.
Mul on tööl üks veok,mille ls on 1,2 milj km ja see suuremas osas linnas-linnalähedal sõidetud. Töötab ja on täiesti korras. Mootori juures on pihusti pesad, turbo ja veepump ära vahetatud. Muus osas tehase jupid küljes. Ei suitse ei tahma,töötab igati hästi. Hooldus välp 1/2 aastat ehk ajapõhine.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.