Räägiks läbisõidust


will111
Postitusi: 5362
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 396 korda

Re: Räägiks läbisõidust

Lugemata postitus Postitas will111 »

no kui sa juba teoretiseerima hakkasid... :lol:

"sellega seoses satub põlemisjääke õlisse rohkem, mis tõttu tuleks õli tihedamini vahetada"
see ei pruugi päris nii mustvalge ikka olla. tsiklimootor võib küll teha rohkem pöördeid sama arvu km läbimisel ja laia labidaga võttes on ehk tõesti keskmiselt 2x rohkem r4 vs. r4. aga kuskohast tulevad põlemisjäägid õlisse? ma oma lolli ajuga pakuks, et ära põletatud kütuse kogusest? millest sõltub vajalik kütuse kogus silindris per töötakt? siinkohal ma ei pea enam pakkuma vaid julgen faktina väita, et sel konkreetsel hetkel vajaminemast võimsusest, mida mootor peab arendama. kas hästi väikesest kogusest põletatavast kogusest kütuses silindris tekib sama palju põlemisjääke kui hästi suurest kogusest?
kui tsikkel sõidab 100km läbi näiteks kuluga 5l/100 ja auto ütleme et umbes kuskil 7/100 siis on üsna selge, kummast mootorist rohkem kütet läbi käis, seega on ka selge kummas mootoris rohkem "põletati". vahe pole muidugi väga suur, kuid on üsna selge, et kuigi tsiklimootor töötas kõrgematel pööretel siis ilmselt küll mitte mingi valemiga ei põletatud selles 2x rohkem kütust...kust siis teoorias oleks võinud tekkida 2x rohkem põlemisjääke

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”