Talverehvid

Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3162
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 64 korda
Tänatud: 336 korda

Re: Talverehvid

Lugemata postitus Postitas ranel »

Piipz kirjutas: 12 Nov 2020, 14:23

Ma ei viitsi kogu teksti tõlkida aga M+S tegelikult ei märgista talverehvi, vaid märgistab teatud miinimumnõudeid, mida rehv täitma peab, et M+S märge kätte saada. Ning tegelikult juba alla +7 kraadi on ette nähtud, et miinimumnõuded täitnud m+s rehv käitub samamoodi nagu suverehv. Nii et seda märki paluks mitte jälgida eriti juhul, kui valitakse rehvi meie kliimas.

One would expect that the markings M+S or Mud and Snow on a tire would mean that it was designed for proper winter traction in all conditions. You might be surprised to find that it only defines a tire whose treads:

Have multiple pockets or slots in at least one tread edge that extend toward the tread center at least 1/2 inch from the footprint edge
Measured perpendicularly to the tread centerline, have a mimimum cross-sectional width of 1/16 inch
Have edges of pockets or slots at angles between 35 and 90 degrees from the direction of travel
Have a contact surface void area will be a minimum of 25% based on mold dimensions
It says nothing about the tire's rubber compound and it's ability to stick to compact snow and ice. In fact, at temperatures below 7 C. it can be expected to perform just like a summer tire in these conditions.

If you are like most tire buyers, my guess is that you choose an all season tire based on the manufacturer's mileage durability claims. This means a rubber compound that stays hard and does a poorer job of sticking to compact snow and ice.

Tires with the mountain and snowflake design are rated for their ability to provide traction in winter conditions where the temperature is below 7 C. Think of them as low temperature tires and choose them over all season tires when you drive in BC's winter road environment.

Aga naelrehvidega, vähemalt motikatega, on see jama, et peab küll jää peal aga tänu rehvi ehitusele jälle ei pea eriti asfaldi peal. Need naelad on jäiga pinna peal ise libedad. Kui ma ise tahaks päris keset lumist talve sõita, siis ma sõidaks pigem just lamellidega, eriti, kui sõitu on palju linnas. Heidenaul Scout Silica näiteks.

Naastu osas on sul õigus, aga sellegipoolest kevadel sai ka oma naastrehvidega üv punkti pidurduskatse ära tehtud esimese katsega, mille üle siin foorumis piisavalt nutetud on. See pidamine, mida naast annab jää peal juurde, kaalub kenasti üle kehvema pidamise asfaltil. Aga eks tuleb ka arvestada jää peal, et 50 ja enam kiirusega naastu effekt järjest väheneb. Mina olen kaks korda külje maha pannud naastuga mitte rehvidest, vaid seisma jäädes saapal polnud piisavalt pidamist.

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rehvid, rehvid, rehvid”