Hälvik- Mootorratturid
-
- Postitusi: 8434
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 433 korda
- Kontakt:
Re: Hälvik- Mootorratturid
will111 kirjutas: ↑09 Nov 2020, 19:16Mis konkreetse fordi konkreetset kasti puudutab (see, mis minule isiklikult üldse ei sümpatiseerinud) siis väga lihtne, mulle ei meeldinud kuidas see käiku vahetas...ja mulle ei meeldinud kuidas sama mootoriga täpselt identne auto oli selle tõttu uimasem, sitema minekuga ja tundus nagu oleks vahel juram mootor. Lisaks oli teada, et nendel kastidel on probleeme ja tüüpvigasid. Polnud mingit isu x hetkel nende vigade eemaldamisega tegelema hakata.
Kui jutt Fordi Powershift kastist, siis see on samasgune Hitleri (seekord siis Churchilli ehk?) kättemaks nagu ka VW esimeste põlvkondade DSG kastid. Põhiprobleem nende puhul on see, et (mida need insenerid mõtlesid) vahetusmehhanismi hüdraulikas kasutatakse sedasama käigukasti õli, mis loksub seal sees hammakate vahe. Ja igaüks, kes veidigi on kaste lahti võtnud teab, et käigukastiõli pn alati metallipuru täis. Ja see matallipuru hööveldab kenasti selle käiguvahetusajami kolvid ja klapid ära. Põhimõtteliselt poleks see veel suur probleem, sest kast hakkab alguses liihtsalt aeglasemalt vahetama, aga kuna juhtajule on õpetatud, et käik peab vahetuma just nii mitme millisekundi jooksul ja kui seda ei juhtu läheb kast avariirezhiimi.
VW pani teisele põlvkonnale vähemalt filtri vahele ja nüüd viimasel põlvkonnal peaks vist täitsa eraldi hüdrosüsteem olema oma pumbaga. Aga mis Ford selle jama parendamiseks on teinud ma ei tea.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.