Hälvik- Mootorratturid

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3227
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 222 korda

Re: Hälvik- Mootorratturid

Lugemata postitus Postitas franz125 »

urmas66 kirjutas: 08 Nov 2020, 18:37
franz125 kirjutas: 08 Nov 2020, 09:21

Ma vähe usun et selline kolmekepisüsteem tehasest sellisel kujul väljus.Aga eks insenere on igasuguseid.

Kusjuures pidi ikka tehase lahendus olema. Samas on ka ühe kangi alt + lülitid kangi küljes lahendus olemas. Levimuim pidi olema kaks kangi + lüliti kolmanda asemel. Ühte kangi tegelikult liigutatakse ainult üks kord kiirendamisel ja siis aeglasele sõidule üle minnes teine kord. Ehk siis meie keeles ülemine -alumine kast.Teien kang poolitaja-kordistaja, mida ta seal iga käiguga koos ette-taha saeb. Keskel siis tegelikult see peamine käigukang millega vahetab kas kolme või nelja käiku.See käikude skeem seal kõrval on lihtsalt huumor,tegelikkus ikka hoopis teine. Seal 3 käiku kastis ja selle korrutab algselt kahega ning kõik käigud on kordistiga ehk poolitajaga veelkord kahega korutatud. Seega nn 12 käiguline kast nagu näiteks enamusel Volvodest tänaseni.

Ma tegelikult pidasin silmas küll nende kangide pikkust motte otstarvet.Ma iseenesest veokate käigulülitustest täiesti teadlik.Niiumbes 20a.nendega tegelenud.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”