Hälvik- Mootorratturid
Moderaator: Moded
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3139
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 487 korda
- Tänatud: 591 korda
Re: Hälvik- Mootorratturid
Krl kirjutas: ↑06 Nov 2020, 08:34Seda ei ole mõtet üle dramatiseerida.
Kolme pedaaliga sõita oskamine on umbes sama hädavajalik tänapäeval, kui osata omale ise leivaküpsetamiseks vilja kasvatada.
Selle totra väite lugemisel tuleb mul silme ette pisut laiali asetevad silmad, kitsad rohelised püksid, pikk sall ja boldi tõuks
Selline dude võib oma jaburdusi kleepida, mis tahes oskuse, litsentsi, loa või kategooria külge.
Re: Hälvik- Mootorratturid
Erandid kinnitavad reeglit või kuidas see ütlus oligi Loomulikult pole see asi nüüd nii hull, kui mu väide. Ka sõbra 10-aastane kütab sauna taga mööda põldu manuaalkastiga Mazda 323 ringi. Samas klassivennal 2 poissi, kel kummalgi pole luba ja pole ka mingit huvi - äpp ju ja Bolt sõidab. Kepiga õli segamine on nende jaoks raketiteadus ja autojuhtimise oskus täiesti ebavajalik, nagu Krl-ile viljakasvatamine.
A kisub OT-ks ära.
-
- Postitusi: 1747
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: Welcome to the darkside
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 187 korda
Re: Hälvik- Mootorratturid
Minu väide käib rohkem selle kohta, et mida aeg edasi seda raskem on kuskilt leida autot, millel on 3 pedaali. Ja ma ei kujuta ka ette, miks tavaliikluses kasutamiseks peaks sellist keegi ka omale igatsema, kui saab paremini.
Eks aktivistid edaspidi ikka oma spetsiifilisest huvist õpivad sõitma kolme, nelja või viie pedaaliga liiklusvahendiga, aga et kõik seda oskama peaks? No milleks?
Enamus siinsetest kraaksujatest ei oska hobustki rautada.
Re: Hälvik- Mootorratturid
Selliseid inimesi on igas vanusegrupis, sa lihtsalt ei puutu nendega kokku. Ausalt öeldes ma isegi ei näe autol enam suurt muud pointi kui enduroka ringi vedamine - kuna kilomeetrihind on pmst sama, siis oluliselt mugavam on tagaistmel limonaadi juua kui ise seal baranka taga tõmmelda. Kepiga õli segamine on umbes sama, nagu hobusega sõit - põhimõtteliselt hobina väga nunnu, aga praktiliselt nii ühest punktist teise kui ühest punktist hästikiiresti sinna punkti tagasi liikumiseks täielikult oma relevantsuse kaotanud tehnoloogia.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3139
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 487 korda
- Tänatud: 591 korda
Re: Hälvik- Mootorratturid
Manualkasti rehepeksumasinaga võrdlemine on tõesti asja- ja ajakohane
Kui elu möödub kesklinnas trammipeatuse kõrval rohelise kuubikuga tumedate meeste käest körti tellides võib jääda mulje, et kõik oskused ja seadmed on liiast, mis sinna ei paista.
Tegelikult on manualkast kastusel veel väga paljudes kohtades. See, et keegi piima ei joo ei tähenda, et loomapidamise oskust enam vaja pole.
-
- Postitusi: 1747
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: Welcome to the darkside
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 187 korda
Re: Hälvik- Mootorratturid
Madlobster kirjutas: ↑06 Nov 2020, 13:40See, et keegi piima ei joo ei tähenda, et loomapidamise oskust enam vaja pole.
Kas seda oskust on vaja pigem kõigile, või ainult neile, kes sellega tegeleda tahavad?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2655
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 191 korda
- Tänatud: 396 korda
Re: Hälvik- Mootorratturid
Krl kirjutas: ↑06 Nov 2020, 13:49Madlobster kirjutas: ↑06 Nov 2020, 13:40See, et keegi piima ei joo ei tähenda, et loomapidamise oskust enam vaja pole.
Kas seda oskust on vaja pigem kõigile, või ainult neile, kes sellega tegeleda tahavad?
Ikka ainult neil, kes sellega tegeleda tahavad - meil ju vaba ühiskond! Täpselt nagu kirjutamis/lugemis- või arvutusoskus: tahad tulevikus kirjutada/lugeda/arvutada, siis õpid, kui ei taha siis ei õpi
PS Modedele on siia nüüd hulk postitusi genereeritud, mida saaks "taaskasutusse" saata
-
- Postitusi: 1747
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: Welcome to the darkside
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 187 korda
Re: Hälvik- Mootorratturid
No t***, paljud teist siis regulaarselt lehma lüpsavad, või lehma seemendadagi oskavad, kui vaja?
Piima ju keegi kuskil joob ometi.
Küll mitte need, Bolt tagaistmel sõidavad, sest need tavaliselt tellivad koos oma samasoolise abikaasaga kassa ees seistes, late kaera"piimaga".
Re: Hälvik- Mootorratturid
Point ei ole üldse selles, milline elustiil on õige või vale, vaid selles, et autokaugeid inimesi on alati massiliselt olnud, "vanadel headel aegadel" pigem isegi rohkem kui täna. Registreeritud autode arv muudkui kasvab iga aasta, ARKi järjekorrad on uksest välja, huvitav, kes neid siis ostab, pensionärid või? Lihtsalt kui sa oled auto- või tsiklientusiast, siis suure tõenäosusega on ka kõik su sõbrad samasugused. Aga kuna nende lapsed ei ole sind oma sõbraks valinud, siis sinna satub läbilõige ka sellest ühiskonna osast, kellega sa muidu kokku ei puutu.
-
- Postitusi: 1747
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: Welcome to the darkside
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 187 korda
Re: Hälvik- Mootorratturid
Enamus situks ennast tänapäeval täis, kui Moskvitzil karbussi puhastama peaks. 60 aastat tagasi oskas seda igaüks. Isegi lapsed ja naised.
Re: Hälvik- Mootorratturid
Tehnikaalal võhikute jaoks pole muud varianti autoga ise sõita kui automaatkastiga, sest manuaaliga edukas sõitmine justkui natuke eeldaks mingite tehniliste põhitõdede selgeks tegemist (mis on sidur; mis on käigukast; mis on mootori pöörded; kuidas mootori pöörded, käigukast ja sidur omavahel seotud on...), aga see ei tundu neile huvipakkuv. Igaühel oma huvid, kes tahad tehnikat põhjalikumalt tunda, kes mitte. (Mis ei tähenda, et tehnikat tundvad inimesed ei sõidaks automaatkastiga autoga, aga see sel juhul puhtalt mugavusest, mitte tehniliste teadmiste ja huvi puudumisest).
-
- Postitusi: 223
- Liitunud: 15 Veebr 2017, 13:43
- Tsikkel: Honda XR
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 83 korda
Re: Hälvik- Mootorratturid
Ajad muutuvad...
Tänapäeval on uhke omada mitte teadmisi vaid arvamust.
Ja mida suuemale hulgale inimestest suudad oma arvamust edastada, seda tegijam oled.
-
- Postitusi: 1747
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: Welcome to the darkside
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 187 korda
Re: Hälvik- Mootorratturid
ah ptsi, tundub et teie jaoks on see käsitsi käikude lappamine ja ummikus siduri libistamine mingi püha teadus, mille te kunagi olete omale selgeks õppinud ja nüüd püüate iseendale tõestada, et sellest ikka veel kasu on. Ega kedagi ümber ei veena ja kas ongi vaja?
Jääme siis selle juurde, et on kaks liiki autojuhte. Ühed kes ei oska manuaalkastiga sõita, kuna ei tea tehnikast, ega siduri tööpõhimõttest mnnigi. Ja teised, kes teavad kõike sellest, aga lihtsalt ei viitsi neid käike lapata, kuna pole enam kaheksakümnendad.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3139
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 487 korda
- Tänatud: 591 korda
Re: Hälvik- Mootorratturid
Kui covid kesklinna toolil pesetamise töökohale saatuslikuks saab ja on tarvis bolti vms tööle minna, kus liikurvahendiks pakutakse kepikastiga kuubikut.
st kogu maailm ei piirdu sellega kui kaugele mingi indiviid oma nutifoni tagant näeb.
Kui ise ei taha ei suuda ei saa või mis iganes no siis ei saa. Aga see ei tähenda, et seda enam kuskil vaja pole ja kes kasutab on sellest ajast kui ise sirbiga põllul vehiti.
Re: Hälvik- Mootorratturid
Ma kahtlustan, et nende kümnete või sadade tundidega, mis kulub nullist kepivilumuse saavutamiseks, annaks mõne hädaolukorras tulusama oskuse ära õppida
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2655
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 191 korda
- Tänatud: 396 korda
Re: Hälvik- Mootorratturid
Miks püha teadus - inimeste võimalused on lihtsalt piiratud (rotid oleme lihtsalt). Äge oleks ju omada mitut uuemapoolset ja korralikku autot: linnasõiduks väikest ja automaatkastiga, seenel käimiseks 4x4 + aeglustiga kastikat, maanteel kruisimiseks mingit väga suurt/ mugavat, soovitavalt juhiga (sest tagapink on kordades mugavam) liikurit ja siis mingit manuaalkastiga kerget ja "teravat" millega fun oleks sõita ka sita suusailmaga.
Ja siis teedki valiku enda võimaluste järgi: hallmetallikdiiselpassat_MT, sest ostsid kasutatuna ja kartsid 300kkm läbisõiduga ATM-kasti (ja õieti tegid, et kartsid).
PS Päris autod on kõik 3-e pedaaliga (nagu minu kõik 3 autot ), invakärudel ja jalgratastel on ainult 2 pedaali
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3139
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 487 korda
- Tänatud: 591 korda
Re: Hälvik- Mootorratturid
Kepikasti mitte oskamist/vajalikust võiks pigem lugeda kuskil naistekast kui bimbu tahab mingit veerandpikkusega autot salongide vahel sõitmiseks. Aga siin, kus siduri toimimise ja ise käiguvahetamise põhimõte peaks olema 99,99% kasutajatest ka läbi une selge. Ja julgelt üle poolte kasutajate ka keskmisest suurem huvi tehnika ja liikurvahendite vastu.
Noh minu asi ole arvustada aga veider kuidagi lugeda, kuidas kepikasti täna juba rehepeksumasina aega tõstetakse.
Jah olen nõus, et ees on ajad, kus liikurvahendist on sõtja kasutada ainult diivan koos mingit sorti meelelahutusvidinaga ja kogu kulgemise protsessi eest vastutab vaid softijupike kaane taga, mida tavakasutaja kunagi ei ava. (nagu isiklik tramm, mis sõidab sinule vajalikku punkti)
Siis ei too ka süüa enam sõstrasilm jalgrattal Aga vaadates kogu maailma vähe suurema ja laiema pilguga siis noh, läheb tiba aega veel ja mo arust ikka nati vara veel kepikasti põõsasse visata
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7385
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 569 korda
Re: Hälvik- Mootorratturid
Madlobster kirjutas: ↑06 Nov 2020, 16:45Kepikasti mitte oskamist/vajalikust võiks pigem lugeda kuskil naistekast kui bimbu tahab mingit veerandpikkusega autot salongide vahel sõitmiseks. Aga siin, kus siduri toimimise ja ise käiguvahetamise põhimõte peaks olema 99,99% kasutajatest ka läbi une selge. Ja julgelt üle poolte kasutajate ka keskmisest suurem huvi tehnika ja liikurvahendite vastu.
Noh minu asi ole arvustada aga veider kuidagi lugeda, kuidas kepikasti täna juba rehepeksumasina aega tõstetakse.Jah olen nõus, et ees on ajad, kus liikurvahendist on sõtja kasutada ainult diivan koos mingit sorti meelelahutusvidinaga ja kogu kulgemise protsessi eest vastutab vaid softijupike kaane taga, mida tavakasutaja kunagi ei ava. (nagu isiklik tramm, mis sõidab sinule vajalikku punkti)
Siis ei too ka süüa enam sõstrasilm jalgrattal Aga vaadates kogu maailma vähe suurema ja laiema pilguga siis noh, läheb tiba aega veelja mo arust ikka nati vara veel kepikasti põõsasse visata
Meil on tööjuures üks veokas manuaaliga ja ükspäev hakkasin mõtelema,et mis käik kuhu käib ning jäin hätta. Samas istud sanga ja vahetad instinktiivselt neid käike igas suunas. Seal 3 käiku kahe kordistiga ehk 12 käiku,mida saab kõiki ühest kangist ja kahest lülitist kangi küljes, järjest lülitada.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Hälvik- Mootorratturid
Ma huvi pärast vaatasin auto24-st, et manuaaliga sõidukeid pakutakse hetkel 7208 ja automaadiga 10861. Kui hakata järjest miinimumaastat tõstma, siis läheb vahe aina suuremaks.
Põõsasse viskama muidugi ei pea, hirmus raiskamine, aga võib panna postamendi peale ja augud korpusesse lõigata, kust hammasrattad paistavad - järeltulevale põlvele hea näidata, et "aga vot meie ajal"
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3139
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 487 korda
- Tänatud: 591 korda
Re: Hälvik- Mootorratturid
Proovi ilma pereautodeta sama asja teha.
Auto ei ole vaid hall sedaan, millega sõidetakse kodust piimapoodi või kontori akna taha. Töö tegemise autod (täiesti B katiga sõidetavad) ja "fun" autod on suures osas täna veel kepikastiga.
St mõlemad kasti versioonid on väga palju kasutuses. Olenevalt valdkonnast siis jah võib täheldada mingeid trende.
Nagu keegi siin eelpool ütles, et teadmised ei ole tänapäeval uhkuse asi. Ja hoobeldakse pigem mitte oskamisega vaid arvamustega ühest või teisest, kes midagi valesti teeb. (Peldikus lamp ei läind põlema, ah kutsusin mingi õli seda näppima seniks kuni ise jalad ristis dinderit scrollisin)
Mul on siin selle automaailmaga (nii suurte kui väikestega) pisut rohkem kokkupuudet kui keskmisel "kodukokal". Kui 25 aastat tagasi autotehnikuks õppival keskmisel noorel oli kodus omal auto, võrr, tsikkel vms, mida siis remoti kättesaadavate vahenditega, siis tänapäeval sama asja õppiv keksmine noor sõidab äppi appi võttes boldi tõuksiga või vaatab trammiaknast, kuidas eakaaslane seda teeb. Elementaarsete teadmiste hulk tehnikast on kahanenud sõnadest; ist, keere, differ, planetaar jms sõnadest; vaid bensiini ja mootorini. Aga häälekus oma arvamustega on liikunud pöördvõrdelises suunas.
Jah tegelikult olen nõus, et tuleviku esinduse autotehnik nendest sõnadest ei peagi enam midagi teadma, sest rem algab ekraanilt lugemisega, mis on katki ja lõppeb mingi kogu mooduli vahetusega, mis on tehase manualis mämmutatud peenemaks kui imikutoit. Mooduli sisse vaatamine või jumal hoia selle remontimine on kuritegu.
Aga ei saa öelda, et nii juhtub juba homme.
Re: Hälvik- Mootorratturid
Ka autotehniku tööpõld on põhimõtteliselt lihtsalt tehase koosteliini pikendus, ehk siis ei ole võimalik remontida ja hooldada tehnikat, millesarnast tehas viimase 5-10a jooksul üldse tootnudki pole. Seega peabki vähemalt rakendushariduse poolel juba täna tegelema selleks ette valmistamisega, mida sealt liinilt 5 või 10 aasta pärast tulema hakkab, vastasel juhul toodame me koolis lihtsalt Töötukassa kliente. Huvitav küll, miks näiteks tüüp, kes suudab testri ja ostsillograafiga neid vastikuid "mooduleid" diagnoosida, küsib oma töö eest kaks-kolm korda kõrgemat tasu, kui päev läbi tõstuki all rühmav sidurivahetaja? Igasugu hübriididest ja muust sellisest ei hakka rääkimagi. Nõudlus ja pakkumine, imemine ja lakkumine.
Anoh igaühel on vaba voli otsustada ja õppida seda, mida tahab. Lihtsalt pärast pole vaja tulla nutma, et noorus on raisatud, pappi põle ja Soomes on parem. Soome hakkas oma kutseharidussüsteemi juba 50 aastat tagasi neist põhimõtteist lähtuvalt üles ehitama, see on nende nafta ja teras, piimajõgi ja lauake kata end.
Re: Hälvik- Mootorratturid
Ei tasu kõrvale jätta ka seda fakti, et manuaalkastiga auto maksab vähem kui täpselt sama auto automaatkastiga. Vaatasin huvipärast näiteks sellist hinnakirja: https://www.opel.ee/content/dam/opel/es ... 200311.pdf
Hinnavahe 1500-1700 eur. Teine teema on muidugi mugavus. Mõned manuaalid on tõesti ebamugavad. Kui Opel Astratest rääkida, siis päris uusi ei oska kommenteerida, aga karta on et seal midagi paremuse poole muutunud. Mingi 2012 aasta oma oli küll lihtsalt niivõrd ebamugav, et tõesti ei tahaks sellisega iga päev sõita (kuigi sõidan teiste autodega pidevalt manuaaliga ja nii juba 20+ a) ja kui just nimelt Opel Astraga tahaks sõita, siis pigem juba maksaks natuke raha peale ja ostaks kallima (automaadi). Enne seda 2012 aasta oma oli kogemus 2005 (vist mõlemad 1,6 bens) mudeliga ja selle 7 aastaga ei olnud küll midagi paremuse poole muutunud.
-
- Postitusi: 1747
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: Welcome to the darkside
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 187 korda
Re: Hälvik- Mootorratturid
Ma ise oskan manuaaliga paremini sõita, kui Madlobster ja Will111 kokku. Aga see ei puutu globaalses mõttes asjasse.
Muidugi leab mingeid autosid, millel on manuaalkast mida lapata, kui huvi on.
Aga kujutage nüüd ette, et olete Joutuubi influencer, või joogatreener, või onlyfans`i lipakas. Ostate omale igapäevaseks asjaajamiseks ühe neist 10861st automaadist ja kui sellele kepsud pähe lased kuidagi, siis ostad järgmise samasuguse. Mis hetkel tekib see vajadus sõita mingi kolme pedaalilisega, et selleks vaja valmistuda?
Re: Hälvik- Mootorratturid
Krl kirjutas: ↑06 Nov 2020, 19:45Aga kujutage nüüd ette, et olete Joutuubi influencer, või joogatreener, või onlyfans`i lipakas. Ostate omale igapäevaseks asjaajamiseks ühe neist 10861st automaadist ja kui sellele kepsud pähe lased kuidagi, siis ostad järgmise samasuguse. Mis hetkel tekib see vajadus sõita mingi kolme pedaalilisega, et selleks vaja valmistuda?
Kui peaks tekkima vajadus mõnda "päris"tööd teha ja tööl ettevõtte autoga sõita? Õigemini eks see tehakse juba enne tööle võtmist kindlaks ja automaadilubade korral jääks sobivate tööpakkumiste ring üsna kitsaks, sest enamasti on vähemalt praegusel hetkel ettevõtetel autod manuaalkastiga (kindlasti 1 põhjus on ka odavam hind).
-
- Postitusi: 759
- Liitunud: 12 Sept 2010, 19:42
- Tsikkel: TDM900
- Asukoht: est
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Hälvik- Mootorratturid
Turist kirjutas: ↑06 Nov 2020, 19:47Krl kirjutas: ↑06 Nov 2020, 19:45Aga kujutage nüüd ette, et olete Joutuubi influencer, või joogatreener, või onlyfans`i lipakas. Ostate omale igapäevaseks asjaajamiseks ühe neist 10861st automaadist ja kui sellele kepsud pähe lased kuidagi, siis ostad järgmise samasuguse. Mis hetkel tekib see vajadus sõita mingi kolme pedaalilisega, et selleks vaja valmistuda?
Kui peaks tekkima vajadus mõnda "päris"tööd teha ja tööl ettevõtte autoga sõita?
Õigemini eks see tehakse juba enne tööle võtmist kindlaks ja automaadilubade korral jääks sobivate tööpakkumiste ring üsna kitsaks, sest enamasti on vähemalt praegusel hetkel ettevõtetel autod manuaalkastiga (kindlasti 1 põhjus on ka odavam hind).
Usun, et "päris töid" on piisavalt ka selliseid, mis ei hõlma mingite berlingodega vihtumist
Re: Hälvik- Mootorratturid
Esimese kahe kategooria inimeste kohta ei oska sõna võtta, aga kolmanda koha pealt võivad meiesugused küll heaga suu vett täis võtta - selle ameti traditsioonidega võrreldes on ratas suhteliselt värske ja läbiproovimata leiutis ning kepikast üksnes välgatus ajalooteljel
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3139
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 487 korda
- Tänatud: 591 korda
Re: Hälvik- Mootorratturid
[mention]Jesper[/mention] Põhikoolist lahkuvast dinderis tiksuvast tõuksipiloodist ei tooda ei meie ega soome põhimõtted ühtegi oskustöölist.
Õpeatajat, kes seal lombitaga õpeatab 10 aasta pärast saabuva tulevikutehnoloogia hingeelu kuulaks isegi suu ammuli.
Lauakese katab isiku isiklik huvi millegi muu vastu kui näpuga klaasi silitamine. Kool on selleks abivahend, millele saad toetuda ja ise edasi areneda.
Areng algab põhitõdedest, kus mutrid töötavad samamoodi nagu mosse küljes, edasi peab ise huvituma ja tahtma. Võimlaused selleks on koolist onu guuglini, õpikutest joutuubi videoteni kuni oma kätega millegi loomiseni, mille käigus tekivad teadmised ja oskused ja tahe saavutada olukord, kus ei pea oma suutmatust sotstöötajale makaroni paki saaamiseks põhjendama kehva haridussüsteemi, ansipi, kaabude ja trumbiga.
Ma küll ei saa aru, mis naftast ja piimajõest sa soomes räägid? Pigem täna oma käte ja peaga hakkama saavaid tegelasi leiab % meie maalt rohkem kui sealt. Ärikad põgenevad suurte maksude eest, kalevid meilt ja mujalt teevad töö ja peruspõder tellib abirahade eest öötimolt supikausi uksetaha.
[mention]Krl[/mention] no mo arust võib infuentser kasvõi kulmude peal käia, see ei tähenda, et päris maailmas jalanõude müük ära lõppeb.
Re: Hälvik- Mootorratturid
Ma isiklikult ka ei tea ega saa aru, mida seal telefonis tehakse, aga samas ma olen üsna kindel, et vähemalt osa õpib selle käigus mingeid oskuseid, mis on tulevikumaailmas hästi tasustatud. 1995ndal ei saanud ka keegi kurat aru, mida seal kompuutris päevad läbi "tiksuda" on, a vot võta näpust... Samas mul muidugi täiega joppas, ei ole seda kunagi eitanud, tol hetkel oli suht võimatu ette näha, mis hullumaja sel alal kõigest 4-5 aasta pärast lahti läheb.
Kuskil paralleeluniversumis on raudselt Jo-Jo-de keerutamine olümpiaala ning mõned mu klassivennad Eesti aasta sportlased
Re: Hälvik- Mootorratturid
Kui oled eriti tubli, siis omistatakse tiitel ARVAMUSLIIDER. Ning sinu sõnal on igaaastasel Eestimaa südames Paides toimuval Arvamusfestivalil kohe teine kaal.
Avaldagem arvamust seltsimehed.
Re: Hälvik- Mootorratturid
Kõike on, aga kui räägime üldiselt töökohtadest, kus on vajalik B-kat autojuhiloa olemasolu (ka teatud kontoritöötajad, riigiametid), siis ainult automaatkastiga auto juhiluba omades raudselt langevad enamus tööpakkumistest kohe välja.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.