Rumalad või segased küsimused jms
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8867
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 377 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Ei ole müüt.
Yuasa enda kodulehelt:
A discharged (dead) battery will freeze at only 27° F (-2C). A battery not connected to anything can lose up to one percent of its charge each day at 70° F (+21C) and more as the ambient temperature drops.
Aku tühjeneb +20 kraadi juures päevas umbes protsendi, olles mitte millegi külge ühendatud.
Tühi aku jäätub -2C juures.
Seda ma nüüd ise ka väga ei usu, et kolme kuuga aku iseenesest tühjaks läheb, mul on mõni aku ka mitu aastat (soojas siiski) seisnud ja pole selle kätte ära surnud. Kuid jutt ongi soovitustest, mitte kohustusest. Kui saad akut ka õues hoitud, siis fine.
A fully charged battery can be stored at subfreezing temperatures (down to -75° F) with no damage.
Täis akut võib hoida -60C juures ilma, et see rikki läheks
Siin on aga üks aga:
Temperatures below 60° F or above 80° F may require more frequent inspections and/or charging.
Temperatuuridel alla 15C tuleks akut tihemini kontrollida ja/või laadida
Aku võiks oma eluea, vähemalt 7a, ikkagi ära kesta. Ja alati erandid kinnitavad reeglit.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.