Rumalad või segased küsimused jms

Kasutaja avatar

Kauri
Postitusi: 606
Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
Tsikkel: VN 750 custom
Asukoht: Kuusalu
Tänanud: 77 korda
Tänatud: 81 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Kauri »

Erci kirjutas: 14 Okt 2020, 12:14

Diislihundid, küsin uudishimust miks osadel Common Rail mootoritel (VW 2.0 TDi) on CR pumba rihma alla ajastamine oluline? Samas osadel CR mootoritel on pumba ajastus täitsa savi, sest CR pumpa ülesanne on vaid survet anda.
Tänan ette.

Kui inglise keel vabalt suus siis see video selgitab asja ülima põhjalikkusega.
Aga lihtviisiliselt selgitades on see vajalik mootori harmooniliseks tööks. Väntvõlli alumine rihmaratas on konkreetsel mootoril kergelt elliptiline ja pump omakorda balansist väljas. Need kaks asja kokku ei tekita rihmaajamis korrektse paigalduse korral mingeid rebivaid jõude ja süsteem käib tõenäoliselt järgmise etteantud rihmavahetuseni probleemideta. VAG grupil reeglina rebib küll rihma asemel puruks pingutusrulliku tikkpoldi plokikaanest. Seda alumist ratast tuli mälu järgi mingil hetkel ka vahetada.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Ajaviiteks...”