Kaelalaagri eemaldamine
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2454
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 192 korda
- Kontakt:
Re: Kaelalaagri eemaldamine
Jah, õigus - seekord minu eksimus. Peas keerles G650GS ja F800GS lahendus, kuid XCoutry ja XChallenge kasutavad tõesti alt kinnist massiivsemat prilli. Vabandan!
Ja kindlasti ei ole ma soovitanud kuskile auke puurida nagu eelnev postitus ekslikult väidab.
Siiski - kuumaga kuni paarsada kraadi ei ole siin midagi üritada. Kuum töötab ainult alumiiniumkorpustest (paisub järsult 120 kraadi kandis) terasdetailide välja võtmisel ehk laagrite väljutamisel käigukasti, mootori või näiteks rattarummu seest. Laager on terasest ja teras ei paisu sellisel temperatuuril grammivõrdki, mis sul kuumaõhupüssist tuleb.
Ma arvan, et antud juhul sai laagri eemaldamisel saatuslikuks soov jätta tolmukate ellu. See ei olnud hea plaan, sest esiteks: alumine laager riknebki selle tolmukatte pärast. Vesi läheb ülalt sisse, aga tolmukate ei lase sellel välja voolata ning vesi jääb laagrit suretama. Osad tsiklitootjad on aru saanud, et sinna alla ei tohi tolmukat panna ja laagrid kestavad kauem. Teiseks - need tolmukad ei maksa midagi - meil on kotitäis erineva mõõduga tolmukatteid ja jagan neid tasuta, sest komplektides on nad mitmes mõõdus ja iga laagrivahetusega jääb neid lihtsalt üle ning pole raatsinud uut asja prügikasti ka visata.
Uus laager käega surudes peale ei lähe kindlasti. Nagu eelmisel korral kirjutasin, siis toruga koputamine on õige liigutus. Päriselt on selleks olemas ka lihtne abivahend, aga asja ajab ära õiges mõõdus torujupp ka. Õige abivahend selline:
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.