Kaelalaagri eemaldamine

Kasutaja avatar

Teema algataja
Kalts
Postitusi: 334
Liitunud: 10 Sept 2008, 23:49
Tsikkel: TDM900, CRF250L
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Kaelalaagri eemaldamine

Lugemata postitus Postitas Kalts »

Neeme, mida sa silmas pead kuna mul pole prillides selliseid sobivaid auke?

Kõige veidram on ametlikus remondijuhendis e. RepROM-is toodud protseduur:
/--/
Clamp the fork bridge in the vice.
Heat steering-head bearing (2). (Mating/release temperature, bearing, bottom fork bridge: 80C)
Use suitable tool to drive steering-head bearing (2) and dust cap (1) down and out.
/--/

Uut laagrit peale pannes on jutuks: push bearing onto the steering tube; tap lightly if necessary to seat the bearing.

Kuid isegi nüüd juba veidi maha lihvitud kaelaga - millele õline laager külmalt käega surudes peale läheb - on 100C juures laager täiesti kinni. Torniga kopsimine ei võta seda maha ega pane peale. Jahtub tagasi ~ 30C peale ja laager tuleb käega kaelalt maha. Mul on sihuke tunne, et juhendi kirjutamisega on miskit metsa läinud. Kael on paksuseinaline alum. toru, paisub soojendamisel tublisti rohkem kui kõhnuke terasest saalerõngas. Advriderist leidsin mõned jutud kuidas tollel bemmil neid laagreid on kaela kuiva jää ja atsetooni seguga jahutades vahetatud. Võibolla oleks laager kogu kama enne sügavkülmas marineerides maha tulnud :)

--
Vallo

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”