Kaelalaagri eemaldamine

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Kaelalaagri eemaldamine

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Kalts kirjutas: 07 Okt 2020, 19:18
Spoiler

Tervist

Võtsin Xcountry kaelalaagrid ette, alumine on kutu. Paar tundi nokitsesin ja mõtlesin, et ongi kõik, aga ei saa kaelalt alumise laagri sisemist saalet maha. Kael on alumiiniumist. Remondijuhendis on ette nähtud 80C kuuma ja tõmmits, proovisin 100C ja torni, ei kõssagi. Siis andsin gaasiga veidi rohkem kuuma ja suuremat torni, aga ainus tulemus on saalest murdunud väike tükk. Oleks avasse istutatud, siis keevitaks peale, aga mida võllil istuvaga teha? Ma ei tahaks kaela ja plekist tolmukaitset rikkuda, muidu võiks "dremeli" lõikekettaga soone lasta ja üritada meisliga sealt pooleks lüüa. Mul on omalgi mitmeid ideid, aga kuulan hea meelega mida oskajad soovitavad.

Pole tänavaratstel vahetanud, aga krossikatel olen meisliga alumise prilli ja laagrisaale vahele löönud nii kaua, et saab tõmmitsa käpad vahele panna ja lõpu tõmmitsaga tõmmata. Krossikate kaelalaagrite komplektis on alati tolmuplekk ka kaasas, seega see läheb ohverdamisele.
Mis sa seal torniga lööd?

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”