Honda CBF1000 laadimisprobleem
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Honda CBF1000 laadimisprobleem
Tere
Masinaks Honda CBF1000 (2007a) ning probleemiks adekvaatse akulaadimise puudumine. Nii seisva kui töötava mootoriga on pinge akuklemmidel 12,3V. Esimesena sai hakatud pingeregulaatorit kontrollima, töötava mootoriga tuleb sealt välja 15V. Julgen järeldada, et pingeregulaatoris ega generaatoris siis justkui probleemi pole. Teiseks kontrollisin voltmeetriga aku suunalt pingeregulaatorisse tulevast kaablist pinget, see vastab kenasti akult mõõdetuga. Aku läbi omadega?
Kellelgi veel mõtteid või ettepanekuid, mida kontrollida või milles kala olla võib?
Tänades
Karl.
Re: Honda CBF1000 laadimisprobleem
Nii seisva kui töötava mootoriga on pinge akuklemmidel 12,3V. Esimesena sai hakatud pingeregulaatorit kontrollima, töötava mootoriga tuleb sealt välja 15V. Julgen järeldada, et pingeregulaatoris ega generaatoris siis justkui probleemi pole. Teiseks kontrollisin voltmeetriga aku suunalt pingeregulaatorisse tulevast kaablist pinget, see vastab kenasti akult mõõdetuga
Pingeregulaatori ja aku vahelises juhtmes on sama pinge mis akus (12,3 V), aga ometi pingeregulaatorist tuleb välja ligikaudu 15 V?
Re: Honda CBF1000 laadimisprobleem
Turist kirjutas: ↑30 Sept 2020, 22:29Nii seisva kui töötava mootoriga on pinge akuklemmidel 12,3V. Esimesena sai hakatud pingeregulaatorit kontrollima, töötava mootoriga tuleb sealt välja 15V. Julgen järeldada, et pingeregulaatoris ega generaatoris siis justkui probleemi pole. Teiseks kontrollisin voltmeetriga aku suunalt pingeregulaatorisse tulevast kaablist pinget, see vastab kenasti akult mõõdetuga
Pingeregulaatori ja aku vahelises juhtmes on sama pinge mis akus (12,3 V), aga ometi pingeregulaatorist tuleb välja ligikaudu 15 V?
Jah, pistik lahti ühendatuna annab mõõtmisel aku poolt 12,3 ning pingeregulaatori poolt 15. Kokku ühendamisel aku juurest mõõdetuna 12,3 endiselt. Pistik on korralik, selles probleem pole.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2454
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 192 korda
- Kontakt:
Re: Honda CBF1000 laadimisprobleem
Millise pistiku sa lahti ühendad? Aku ja pingeka vahelist ei tohi kindlasti töötava mootoriga lahti ühendada. Mõõda nii nagu on ett nähtud laadimisvea tuvastamiseks! Staatorit saad kontrollida meetodil, kus ühendad lahti sealt tuleva kolme kollase või valge juhtmega pistiku ning mõõdad VAHELDUVPINGET, mis väljub staatorist töötava mootoriga. Koormuse imiteerimiseks ühenda mõõdetavatele otstele paralleelselt 230V HÕÕGNIIDIGA pirn. Kõikidest faasidest peab tulema võrdne pinge ning vähemalt 3000 pöörde juures olema minimaalselt 50V.
Võid vaadata siia juurde ka kunagi tehtud videot: https://www.streetmoto.ee/teenused/kool ... i-elekter/
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.