Amortide hooldus?
-
- Postitusi: 257
- Liitunud: 14 Veebr 2006, 21:13
- Asukoht: Rakvere äärelinn
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Amortide hooldus?
Jesper kirjutas: ↑08 Sept 2020, 00:39Ma veel lisaks nii palju, et isegi ilma midagi lahti võtmata ja juppe vahetamata (AT-l on õli väljalaskmiseks korgid, niiet amorti ei pea isegi prillidest välja võtma) on pärast u aastakese-poolteist sõitnud õli vahetust vahe täiesti tavalises linnasõidus tuntav, see ei ole mingi juuksekarva peenestamise jutt. Kui õlil on juba mitukümmend tuhat kellal, siis soovitan proovida, päris hea paugu ja taalri suhtega liigutus.
sügistormist murdunud puud metsavahelt koristamata, mammutiga ei jaksa/julge veel minna turnima siis kirjutan siin
interneeduses leidsin AT sellise õlivahetuse õppevideo
kui nüüd rumalaimale küsimusele ei pretendeeru siis kogenumad palun selgitage ehk veidi arusaadavamalt MIS VAHE on õli väljalaskmisel selles videos 3:10 ja 8:55 erinevatest kohtadest?
-- ise eeldaks et küljepoldi puhul jääb/võib jääda vanast õlist sete põhja...
-- ja samas aga miks siis Honda insenöörid üldse küljepoldi välja mõtlesid?
-- või on see õpetus ka pigem stiilis "ära mingil juhul kodus järgi tee"
ettevaatlikusk teeb see silmajärgi õli doseerimine ja/või kui doseerid kohe täpse anumaga siis pole pärast tasapinda vajagi kontrollida (videos 13min kandis)
_____________________________________________________
Riga 16 -> Jawa 350-634 -> Dnepr MT9 ------> Yamaha DragStar 650 -> Yamaha TDM850 -> BMW GS1150Adv -> Yamaha TT350 -> Honda XL700 -> Honda XRV750 RD04 ->Yamaha XTZ750 ja BMW F800GS
Virtuaalsed rehvijäljed: https://www.facebook.com/profile.php?id ... tos_albums
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.