O/V : Oma Dual-Sporti ei leia ma üles


morse
Postitusi: 1455
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 291 korda
Tänatud: 233 korda

Re: O/V : Oma Dual-Sporti ei leia ma üles

Lugemata postitus Postitas morse »

Nozzu kirjutas: 17 Sept 2020, 13:58
morse kirjutas: 17 Sept 2020, 13:40

Minu hinnangul on DRZ teistest peajagu üle kui teed otsuse, et juhitavus ja läbivus on tähtsam kui maantee mugavus. DRZi eelis on see, et võrreldes 250sega on ta siiski võimeline pikka maad kiirelt sõitma - eeldusel, et sa ise viitsid istuda seal...

Kui peaks valima Suzu DR, Kawa Bemmi ja Honda vahel, siis mulle isiklikult vist meeldib Domikas kõige rohkem.

DRi puhul ma eelistaks vist DR BIGi. Jah, ta on 222Kg aga oma hinna eest on ta hea pikal teel ja kui viitsid rasket pommi tõsta, siis teeb heade rehvidega ka pehmel pinnal kõik ära. Ise olen 100+K kilomeetrit sõitnud Bigiga.

Ma ütleks, kõigist mainitutest maailmajagu paremad on 701 ja 690. Aga neid 3K eest osta ei soovita, isegi kui on saada :D

Olles nüüd natuke jõudnud juba Dominaatorite poole piiluda, tundub see äge ratas jah olevat. Hinnaklass on kah vastuvõetav.

AGA aga....mida kogukond arvab 2003. aasta KTM 625 SXC - ist?
Ilmus selline radarile ja mulle kangesti sümpatiseerib.

EDIT: Küsime hoopis nii, et miks nimetatud isend oleks hea valik.

Kui sa küsid, et miks 2003 SXC oleks hea valik, siis ma saan ainult nii vastata:
Selle raha eest (ja ka võrreldes paljude väga kalliste masinatega) ei ole ükski sinu mainitud ratastest TETil NII HEA! Ja tegelt ka muul sarnasel rajal, mida sa näiteks Villy videost nägid.

2003 SXC vedrustus, kliirens, pidurid ja tegelikult ka kiirendus on ULME! Sellises eelarves saavad jaole võibolla ainult kerged rattad nagu erinevad 450sed jne. Ma olen 2003 SXC mootoriga LC4 ADVga sõitnud terve aasta. Ja kahe erineva 2003 SXCga olen ka originaalseades proovinud sõita.

Aga niimoodi saan ma vastata siis kui sa selliselt küsimuse esitad.

Milles siis konks on?
1 Ma arvan, et karu kõhtu minek on selle rattaga rohkem kindel kui Ducatiga sõites. Pidin ise vahepeal mootorit avama ja teevad seda mu sõbrad, kes sellistega sõidavad / sõitsid. See mootor on lihtsalt nii ehitatud, et ta kulub 50 000-80 000km juures juba omajagu. Sealt edasi on 2 varianti, kas teed väga korraliku mootori kapremo või remondid kogu aeg. Jama on aga selles, et olles mingi kolmas omanik on üsna raske teada, mis on tegelik läbisõit, kuidas sõideti ja mida tehti.

Minu arvates vana LC4ga pead olema valmis kapremondiks. Ainuke küss on see, kas see tuleb kohe või tulevikus. KRT! Selleks peab olema valmis ka uue LC4ga :D
Minu käes on olnud kokku 3 erineva generatsiooni LC4 motot ja ise olen nendega väga suur sõber - ma ütleks, et mu lemmik mootor maailmas - aga mulle meeldib mootoreid laiali võtta :D

2 Ossaraisk kus see alles vibrab. Ebamaine. Pead ise proovima. Mõni mees ei suudagi sellega maanteed sõita. Ma olen vist kivipallur, lasin vana LC4ga Riiast ringiga koju kokku u. 400km maanteed jutti...

Muud polegi. Kui isend on hea ja kui vibra ei karda, siis tõesti super ratas.

Viimati muutis morse, 17 Sept 2020, 17:04, muudetud 1 kord kokku.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”