Kiirus erinevate käikudega


will111
Postitusi: 5262
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 382 korda

Re: Kiirus erinevate käikudega

Lugemata postitus Postitas will111 »

Maaks, sinu väide ei vasta vist siiski päris tõele...kui ma sellest just valesti aru ei saanud. On vahet, kas lappad ükshaaval läbi või järjest. Vahet on selles mõttes, et päris järjest lapata tihtipeale lihtsalt ei olegi võimalik kuna järgmine käik alla lihtsalt ei lähe. Seega pead vahepeal sidurit natuke ikka üles laskma ja alles siis saad järgmise käigu alla lapata. Võibolla sina seda mõtlesidki järjest lappamise puhul, kuigi sel juhul ma ei tea misasi see ükshaaval lappamine üldse oleks...sest tsikli käike by definition ainult ükshaaval ju lapata saabki. Seda vahesidurdamist on loomulikult võimalik teha väga kiirelt ja nii, et kõrvalt vaadates ei saa miskit aru. Oleneb ka tsiklist, mõni ei vaja seda...arvatavasti sellepärast, et võll veab rohkem/vähem kaasa ka siis kui sidur on alla tõmmatud.

Igapäevasõidus ehk regulaarselt ma ei soovitaks kunagi käikude allalülitusi (näiteks siis foori taha pidurdades) teha nii, et jääd seisma või peaaegu seisma ning alles siis hakkad neid alla laduma. Seda võid iga kell teha autoga ja pole mitte mingit vahet! Tsikli käigukast ja auto käigukast aga on täiesti kaks erinevat asja. Tsiklil vahetuvad käigud korralikult ja suurema draamata ainult siis kui ratas liigub. Kohapeal seistes käiguvahetus ei ole tsikli kasti jaoks mitte kunagi kõige mõistlikum tegevus.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”