Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez
-
Teema algataja - Postitusi: 405
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez
Häbiväärselt vähe olen ikka see aasta sadulasse jõudnud. Suvekuudel sai rattaga vähemalt igapäevaselt tööl käidud kuid sellest olenemata on kellale juurde kerinud vaid 719miili/1050km. Nüüd vaja jälle autoga lapsi linna vedada ja ega neid kilomeetreid märkimisväärselt vist väga ei lisandu ka enam sel aastal. Pere, töö ja maja ehitus nõuab oma osa.
Tunniarvestuses olen aga see hooaeg rohkem sadulas olnud kui kahel eelneval. Mingi hetk sai ratas sõbra garaažist "objektile" toodud kus paari nädala vältel sai ikka iga õhtu koos järelkasvuga tunnikese märjal, lägasel ja ebatasasel pinnal sõitmist harjutatud.
Vallile väga ronida selle masinaga ei kannatanud kuna sõidab end põhjakaitsmele kinni ja kaevab siis sisse.
Ratta tunnetus paranes oluliselt.
See igaõhtune kuumaastik pani ratta lõpuks (amordiõli näol) pisaraid valama.
03.08.2020 (42936) said esiamordid uued simmerid ja tolmukatted ning sisse läks vähe tummisem (Motorex Racing Fork Oil 15W) õli.
Nädalavahetusel sai järjekordsest Motosügisest osa võetud (kiitus korraldajatele )
Tagasitee kulges mööda mõnusaid kruusateid. Läbitud sai ka mõnikümmend minutit varem lõppenud WRC Kambja Power Stage rada ning teeolud olid küllaltki huvitavad. Kamraadid keerasid koju ära aga mulle tuli sellel rajlõigul alles elu sisse ja lasin Osmandil end nö otsemat teed koju juhatada.
Mõni km peale hargnemist sai metsa vahele keeratud ja peale 50m läbimist oli juba selge, et see ei saa selle masinaga lihtne olema.
Osmand kirjutas:Mine siit, siit läheb otsetee
Väike oksake ees ja kaevab end põhjakaitsmele seisma
Sikutasin ratta välja ja sõitsin ringiga mööda. Seda ainult selleks, et 100m eemal uuesti põhjal kinni olla. Seekord õnnestus end keset metsa olnud armatuuri külge kinni sõita mida kõrges heinas näha ei olnud.
10 min harutamist ja päevavalgele tuli sellise pundar millest taimestik oli läbi kasvanud. Küll on hea, et meil on nii palju metsi kuhu oma biolaguneviad jäätmeid viia.
Sai läbitud ka see okste ja kändude rägastik
Olles kulutanud umbes 45 minutit 400m läbimiseks ning leidsin end jälle, juba vesiseks muutunud pinnases, kõhu pealt otsustasin kontrollida kui palju veel seda 500m pikkust otseteed on. Tuli välja, et lisaks sellele teele ei eksisteerinud ka seda lõiku millega rada ristuma pidi.
Tuli ots ringi keerata. Aga ka see ei olnud lihtsamate killast ja välja sikutamiseks oli keel juba päris vestil. Üha selgemaks sai vajadus kergema ratta järgi.
Tagasiteel veel veendusin, et minu ootused normaalseks teelõiguks olid õigustatud kuna sissesõit oli lausa sillutatud
Seal metsas tõugates/tõmmates/tõstes/küljele lükates/lohistades õnnestus ära murda ka vasak esimene suund. Kui kellelgi vedeleb, oleksin huvitet.
Vahepeal sai proovitud ka Kukemetsa karjääris vähe kergemat pilli. Päris fun oli aga kas just nö igapäevaseks liikuriks just kõige õigem valik on, on iseasi
Momendil ei saa õigustada endale teise ratta kõrvale soetamist kuid lähitulevikus ei näe, et oleks aega pikemate otste või seljakotiga sõitmise jaoks.
Ratas on saanud minu käes uue hingamise kuid kolme aastaga läbitud vähem kui 8000km ja sellestki enam kui pool esimesel aastal.
Kuna mulle meeldib selle rattaga sõita ja hea tahtmise juures saab hakkama ka asfaldilt maas siis ei tihkand otseselt müüki/vahetusse panemisega tegeleda kuid möödunud nädalavahetuse valguses tuleks vist asi ette võtta.
Mõistlikum oleks see isend vahetada mõne 250-450cc 4takti tänavalegaalse masina vastu. Saaks järelkasvule uueks aastaks mingi väiksema krossika võtta ja koos sõitmas käia ning ise ka kodulähedal metsaradadel kolamas käia.
Mõttest on läbi käinud 250/350 KTM EXC, DZR400E, XR400 ja WR450. Viimast kolme aga väga ei liigu meil. Eks peab mõtlema/vaatama.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.