Kiirus erinevate käikudega
Re: Kiirus erinevate käikudega
Eks inimene ehk lihtsalt tundis huvi. Aga peab tõesti ise tundma...muidugi see võtab natuke ka aega ja harjumist, et tundma hakata. Üldiselt võib asjale nii vaadata, et käigukast misiganes sõidukil on vaid selleks, et kiirendada. Et see kiirendus toimuks mootori enamvähem optimaalses väändemomendi vahemikus. Ühtlase kiirusega sõitmiseks on üldiselt siiski viimane, mõnel juhul ka eelviimane käik.
Kui ikka tahad kuskil sõita esimene käiguga kuni 100, eks siis sõidab. Hea näide on näiteks kardirajad, kus käiakse tsiklitega sõitmas küll jah küll. Enamasti sõidetakse seal ainult 2 käiguga (nö. tänavaratastega). Või kui tahad harjutada käiguvahetust siis ehk kõige rohkem 1-3 käik.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.