Kiirus erinevate käikudega
Re: Kiirus erinevate käikudega
Ei ole mingit kindlat kiiruse piirangut ei autol, ega motikal. Pööretevahemik on pööretevahemik, miski muu seda ju ei piira kui pööretepiiraja? kuid seda see siis iga käigu kohta erinevas kohas ei ole. tipu piirab ära lihtsalt ülekanne. jõuad pööretega piirajasse..no siis ilmselgelt selle käiguga kiiremini sõita ei saa aga see ei ole küll asi, mille üle eraldi mõelda või arutada
Mina vahetan tänavarattaga 2'le peaaegu alati põhimõtteliselt kohe peale liikuma hakkamist. Kiirust selle jaoks küll jälgida ei ole vaja...võibolla on see 20, võibolla rohkem ja võibolla isegi natuke vähem. Edasi on selline tunnetuse asi...tahan rohkem tõmmet siis lasen käigud pikemaks, tahan kiirelt saavutada mingi stabiilse ja mitte väga suure liikumiskiiruse siis lasen käigud lühikseks
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.