KTM RFS mootori õlisurve probleem
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2454
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 192 korda
- Kontakt:
Re: KTM RFS mootori õlisurve probleem
See simmeri väljalöömine on selle 525 disainiviga. Kui ma kümmekond aastat tagasi supermotot sõitsin ja samad KTM-id esirinnas olid, siis paraku olid nad ka ainsad, mis igal võistlusel sõitude vahel külili olid ja seda simmerit kiirkorras suditi. Peale igat võistlust olid nad kuskil töökojas laiali ja põhjus oli ikka seesama simmer. See surve tekib suurel koormusel ja kõrgel pöördel paratamatult ja mida suurem on kolvigrupi kulumine (või tuuninguaste), seda suurema tõenäosusega. Raviti seda nii komakoht suurema simmeri välismõõdu, liimi või isegi simmeripesale lisatava plekist stopperklambriga. Mingit ideaalset tulemust ei andnud ükski lahendus - lõpuks ikka loobuti sellest tsiklist ja mindi mingi teise mudeli peale üle...
Seega - ei oska seekord pakkuda ideaalset lahendust murest vabanemiseks, aga tean põhjust ja sellest lähtuvalt tuleb mõelda selles suunas, et saada simmer pessa paremini kinni. Tänapäeval on võimalused paremad kui 10-15 aastat tagasi ja äkki on isegi realistlik freesida CNC-s simmeripesale sisse stopperrõnga soon, mis hoiaks seda simmerit oma pesas kinni. See ei lahenda küll mure põhjust (surve), küll aga peaks aitama vabaneda tagajärjest.
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.