Turist T200 1974

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7433
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 2004 korda
Tänatud: 596 korda

Re: Turist T200 1974

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Matm kirjutas: 30 Aug 2020, 22:27

95 eriti ei taha kasutada biolisandi ja sellega seotud kehvema säilivuse, vaigustumisega ning ka väidetava agressiivsusega kummidetailide (simmerid) suhtes, kasutan 98-t. Õli panen 1:20
Ei oska öelda kas 98 põlemisel eraldub märgatavalt rohkem soojust kui vanasti 76. :roll:

Soojust eraldub rohkem,kui süüde liiga hiline. Ehki,siis süüde võiks varasem olla kui 76-ga. Kui süüdet sättida,siis grammike enne surnud seisu võiks olla säde,sest kõrgema oktaan arvuga bens põleb silindris pikemalt ja kui hiline,siis tekib ülekuumenemine.
Ühes auto-moto foorumi teemas oli kellegi soovitus ka 2T õli täpselt poole rohkem lisada. Mis selle norm oli ei mäletagi,aga paagikorgi alune kopsik oli tal õli manustamiseks.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”