KTM RFS mootori õlisurve probleem


Teema algataja
will111
Postitusi: 5262
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 382 korda

Re: KTM RFS mootori õlisurve probleem

Lugemata postitus Postitas will111 »

RFS'l on karterituulutus balancer shafti kaudu ehk siis otse sealtsamast cranki kõrvalt ja tuleb välja balanceri võlli otsa juurest. Eelnevalt pandud joonise peal on see ka tegelikult näha, kuigi pole juurde kirjutatud, et tegu CV'ga.

Kolb tekitab tõepoolest päris korraliku surveimpulsi. Kui nüüd küünla välja keerasin, et saaks vända fikseerida ja hammaka maha võtta siis vänta ringi ajades oli tunda seda üsna tugevat takistust või "vedru" efekti mis seal TDC ümber tekib.
Teada on ka põhjus miks see simmer lahtiselt seal võlli otsas loperdas. NImelt läheb ta oma pessa tagasi põhimõtteliselt ilma igasugust jõudu rakendamata lihtsalt näpuga. Seega loomulikult lööb karterisurve selle ka kohe minema. Tegelikult see muidugi nii olema ei peaks ja eks näis kuidas on lood uue simmeriga mille tellin.
Miks ktm sinna simmeri on pannud - no nähtavasti mitmel põhjusel. Japside mootoritel ma eeldan ei ole kahte õlipumpa ning kahte eraldi õlivõtturit, seetõttu üldse kogu mootori õlitusskeem on natuke teistsugune. Seesama siduri teema ilmselt võib olla põhjus ning kindlasti on põhjus ka selles, et kui seda simmerit seal ei ole siis koguneb seistes palju õli karteripõhja ning nii kui vänta lööma hakkab pressib mootor suured purtsakad õli karterituulutusest välja. Miski 5 tsikli käivitamisega lööd vähemalt 50ml õli siis juba mootorist tuulde. Selline asi ei oleks väga jätkusuutlik.
Lisaks ma eeldan, et kuivõrd see tuulutuse vooliku ots suudub originaalis õhufiltri korpusesse siis sealtkaudu mootor ise balansseerib neid surveimpulsse töötades mingil määral. Kui simmerit ei oleks ja see karter oleks ühenduses kogu mootoriga nagu ta hetkel on siis see süsteem vast nii hästi ei toimiks.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”