KTM RFS mootori õlisurve probleem


Teema algataja
will111
Postitusi: 5262
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 382 korda

Re: KTM RFS mootori õlisurve probleem

Lugemata postitus Postitas will111 »

mx77, no nimetada võib seda ükskõik kuidas. kui õhurõhk sobib paremini siis olgu õhurõhk. Aga fakt on see, et selles kambris tekib rõhk - ülerõhk. Ja see hakkab suruma sidurikolbi tagasi ning ühtlasi ka õli tihendite vahelt välja.
Käigukasti tuulutuses ma ei ole niiväga kindel. Kunagi üritasin selle kohta uurida, aga mäletamist mööda jõudsin arusaamani, et seda vist ikkagi ei ole. Ma kusjuures improviseerisin mõni aeg tagasi sinna ise käigukasti tuulutuse...et lihtsalt kasvõi näha, mis efekt on, mis juhtub või muutub. No juhtus see, et sealt hakkas üsna kiirelt õli välja pressima :D

Mait.V, mõtled siis õli paisumist (kuumenedes)? Jah, no see tundus mullegi ainuke loogiline põhjus, kuid ma nagu ei tahtnud uskuda, et see paisumine väga märkimisväärne võiks olla.

See on jah üsna selge, et rõhk seal vale koha peal tekib nimelt selle simmeri paigalt oleku tõttu. Aga aju ei hakanud hästi peale, et millest see suur ülerõhk ikkagi tekib ja miks just siis kui mootor väga kuumaks läheb.
Ma saan aru, et kolvikäik tekitab rõhku, kuid ta peaks tekitama ju kiiresti vahelduvaid mõningase ülerõhu ja siis jälle mõningase alarõhu impulsse? Või saan ma selle mootori kanalite põhimõttest valesti aru, ehk et see karterituulutus ( crankcase ventilation) ei olegi nö. täiesti vabalthingav süsteem vaid seal on kuskil vahel hoopis mingi 1-way klapp? pean silmas seda kummivoolikut, mis originaalis jookseb õhufiltri korpuse põhja mootori külje pealt balanceri juurest. minul jooksev see voolik küll väiksesse anumasse kuna sealt pritsib iga kord käima lüües miskipärast puraka õli välja.

Minu loogika ütles, et crankcase ventilationi kaudu toimib või peaks toimuma vända korpuse tuulutus ehk rõhu ühtlustumine töötamise ajal ja see ei tohiks justkui lasta mootoris üldse mingisugusel märkimisväärsel survel tekkida. Aga selles loogikas võib muidugi olla kuskil viga kui ma mõne sõlme põhimõttest valesti aru olen saanud. Eks ma selle simmeri vahetan muidugi. Kuid mingil põhjusel on see sealt ka välja lennanud. Äkki võis siis asi olla selles, et mõlemad põhjasõelad olid küllaltki ummistunud enne kui ma need mõni aeg tagasi eemaldasin ja puhtaks tegin.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”