Turist T200 1974
-
Teema algataja - Postitusi: 1330
- Liitunud: 06 Mär 2020, 17:09
- Tänanud: 100 korda
- Tänatud: 213 korda
Re: Turist T200 1974
Nüüd uuesti tagasi alguses ehk nii leegitoru ümber olnud lint kui silindri ümber ise pandud plekk on eemaldatud.
Plekiga ja lindiga panin küünlaks B7HS kuna varem olnud B6HS tundus liiga kuumaks minevat. Nüüd on B6HS uuesti peal. Peale mõnekümnekilomeetrist sõitu: (1. pilt on tehtud välklambiga, 2. ilma välguta)
Väga kiirelt mitte (täna polnud ka väga kuum ilm), aga lõpuks ikka kuuma mootoriga ilmnes sama vana probleem, kuid mootor lõplikult välja ei surnud, sõidu ajal küll töötamine lakkas vahepeal, aga õnnestus kuidagi gaasiga ja pööretega (ja madalam käik pannes) meelitada niimoodi, et ei pidanud tee äärde seisma ja jahutama jääma.
On mõttes proovida kas teise süütepooliga (kui õnnestub leida) ja võibolla ka teise karburaatoriga midagi muutub. Karburaatoriks saan prooviks peale panna K65 või Jikov. Need kumbki küll ei ole selle mootori jaoks häälestatud, mõlemad on Voshodi jaoks. Jikovi jaoks on mul rohkem erinevaid düüse olemas (K65-l on teise keermega), aga selle karburaatori kinnitamiseks on ülemineku vahetükki vaja. Ja ilmselt gaasitrossi pikkus ei ole ka kummagi karburaatori jaoks sobiv. Ostes oli tross pikem ja arvatavasti oli Muravei K65 jaoks siis paras (oli müügil kui Muravei tross), aga K36 jaoks pidin lühemaks tegema. K65 ja Jikov vist isegi vajasid ühesugust trossi pikkust.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.