Kukkumisrauad. Palju neist kasu on? (TETi kogemus)
Re: Kukkumisrauad. Palju neist kasu on? (TETi kogemus)
will111 kirjutas: ↑19 Aug 2020, 15:57Ei vasta tõele, raudu on väga erinevaid ja kõik ei ole kohe kindlasti mõeldud vaid kohapeal ümber lükkamise kaitseks. Iluasjast kuni väga tõsiste raamideni tehakse neid. Kas tõesti siinses vestluses keegi pole kunagi näinud mõnda nö. trikiratast? Tõsimeeli arvata, et selliste raamide peale kukkudes (asfaldil) on kohe rauad otsapidi mootoris ja kõik kõver?
Ma tegin ühele oma ratastest ise rauad ümber kuna teadsin, et supermotot harjutama hakates saab ikka korduvfalt masinat asfaldile jätta, ja mitte just nii väga väikse hoo pealt. Oli täpselt niipalju kasu, et ükski kukkumine ei teinud rattale enam midagi häda. Ja vähemalt 4-5 korda sai pillatud, neist ma arvan vähemalt 2 olid seejuures highsided. Ei puutunud maad ei lenks, heeblid ega mingid muud asjad.
Ei no muidugi annab ratas täiesti pommikindlaks teha. Ka paljudel õppesõiduratastel kasutatakse korralikku torupuuri, mis ei kaitse ainult ratast, vaid ka sõitjat. Aga olgem ausad, ega need ju väga esteetilised välja ei näe ja sellise monstrumiga igapäevaselt ringi ei sõidaks. Trikirattad jms on ju erand.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.