SV1000 tagaratas libiseb kurvis
-
- Postitusi: 53
- Liitunud: 12 Juul 2016, 17:54
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
Re: SV1000 tagaratas libiseb kurvis
will111 teab mis ta räägib vedrustusest, ma ei taha ja ka ei oskaks vaielda. Ma ei tea mootorratta vedrustuse seadmistamisest mitte midagi - minu rattal ei saagi seal midagi muud seadistada peale eelpinge.
Aga ma tahaks saagida selle libisemise kalla. Kui see üldse tekib, siis miks?
- Kuival puhtal soojal asfaldil kannatab mootorratta rehv summaarset kiirendust (pikk + külg) kokku umbes 1...1,1 g interneti andmetel.
- Kui pikkikiirenduse komponent osava gaasi käsitlemisega sättida nii, et külg komponent on maksimaalne, siis teoreetilise lõpmatult peenikese rehvi korral saaksime maksimaalse külgkiirenduse 45 kraadise külgkalde korral (laiema rehvi korral peab nurk olema suurem)https://content.invisioncic.com/r77270/ ... 5b104.jpeg
- Kurvi läbimisel peaks olema eesmärgiks viia enda raskuskese võimalikult sisekurvi ja hoida ratast võimalikult püsti, et läbida kurv andtud kiiruse ja raadiuse juures kõige suurema pidamise varuga ja et oleks võimalus ratta kallutamise (vastu roolimise) teel vajadusel kurvi raadiust vähendada.
- Kui asfalt on puhas sile, soe, rehv normaalne, puhas, soe, siis ei saa normaalne rattas hakkata libisema enne 40...45 kraadist nurka (0,8...1 g külg kiirendust, mida on väga palju) kui just:
a. ei kiirendata või pidurdata kurvis liiga tugevalt (nii, et summaarne kiirendus ületab 1,1 g) - mida me eeldame, et kurikristjan ei tee
b. rattast ei kallutata enda all ja ise ollakse püsti https://i.redd.it/zu7769henkcz.jpg <- nii ei tohi - mida me eeldame, et kurikristjan ei tee
c. asfalt siiski ei ole puhas ja sile - mida me eeldame, et on, sest liivasel kohal sõidame me kõik ettevaatlikult ja ega need ringid nüüd nii libedad ka ei ole, et seal üldse kurvi võtta ei saaks.
d. ratas on tehniliselt kuidagi väga korrast ära - huvitav mis tunde tagakiige lõtk kurvis tekitab?
Vedrustus tuleb minu arusaamist järgi siledal teel mängu alles siis kui ratas juba libiseb või vedrustus on nii pehme, et see ühel hetkel lihtsalt äkki otsa saab, aga see on normaalse ratta juures väga ebatõenäoline.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.