Turist T200 1974
-
Teema algataja - Postitusi: 1330
- Liitunud: 06 Mär 2020, 17:09
- Tänanud: 100 korda
- Tänatud: 213 korda
Re: Turist T200 1974
Mul on T200T mootor, sellel peaks olema selline plekk, mis kinnituskõrvade külge läheb. Keere võis olla äkki väikem kui M6.
Probleemi tekkides olen kontrollinud, et kütust karburaatorisse tuleb peale korralikult ja säde on ka olemas. Hetkel proovimiseks teist süütepooli ega kondensaatorit ei ole.
Praegu tegin nii, et eemaldasin leegitoru ümbert kuumakindla lindi ja painutasin pleki üsna korralikult lahti eest vasakult, järgmisel korral proovin üldse ilma selleta. Hetkel probleem jätkuvalt ilmneb. See lint pidavat kannatama üle 1000°C. Ei oska arvata kui kuumaks leegitoru silindripoolne osa läinud on, aga must (või tumehall) lint oli praktiliselt valgeks muutunud ja jäigaks ning hapraks nagu paber, toru ümbert tuli ära tükkidena. Ega mul seal ainult 1 kiht ei olnud seda, mähkisin ikka korralikult sisse.
Kuna sain õigesse kohta (lenksa toru otsa) kinnituva peegli ja klaasi kinnitusaugud jäid vabaks, siis sain klaasi külge panna. Päris kena peletis näeb masin välja nüüd.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.