Turist T200 1974
-
Teema algataja - Postitusi: 1330
- Liitunud: 06 Mär 2020, 17:09
- Tänanud: 100 korda
- Tänatud: 213 korda
Re: Turist T200 1974
See kuumenemisega seotud probleem ei tundu olema seotud sellega, et mootor läheks nii kuumaks, et kolb hakkaks kinni jääma. Käib ringi vabalt. Vana mootor ka, ilmselt kolb naljalt nii palju ei paisu, et kinni jääma hakkaks. Ühel hetkel lihtsalt mootor lakkab töötamast. Tavaliselt mitte päris järsult, et kohe paugupealt seisab ja ühtegi häält enam ei tee. Algab vahelejätmine ja siis kohe ka üsna kiirelt tahab päris välja surra, gaasiga mängimine (pigem nii, et gaas põhja) natuke pikendab "agooniat", aga harilikult jääb lõpuks ikka päris seisma ja starterit andes ei tee matsugi. Peale 10-15 min seismist saab jälle käima, aga kui on vaja pikemalt sõita, siis on ka vaja kauem jahutada, muidu üsna varsti jälle tee ääres. Täna mitu korda jäi seisma ja lõpus peale natukest jahutamist proovisin nii, et sõitsin u. 5-6 km 3. käiguga 50-ga, siis on pöörded suuremad kui 4. käiguga näiteks 60-ga sõites, mõtlesin et äkki jahutab siis paremini kuna tiiviku pöörded ju sõltuvad mootori pööretest. Selle 5-6 km jooksul probleemi ei esinenud küll, samas ei tea mis oleks kui oleks pikemalt sõitnud (ei viitsinud enam tee ääres seismisega riskida ja sõitsin koju). Käega katsudes nii karburaator kui süütepool on tulikuumad, ilmselt üks neist ka probleemi põhjustab. Peale seisma jäämist olen proovinud sädet, on olemas. Kas ka mootoris surve all on, seda ei tea. Äkki on olemas ka mingeid elektroonilisi abivahendeid, millega seda määrata?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.