Uus(2020) piduritest ülevaatusel


Luxor
Postitusi: 1010
Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
Tsikkel: Tomos Funsport/ Montesa NT700V
Asukoht: Veelinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 27 korda

Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Lugemata postitus Postitas Luxor »

will111 kirjutas: 23 Juul 2020, 16:23

Haagisel kontrollitakse veel igasuguseid asju. Näiteks mõõdetakse rehvimustrit, otsitakse igalt poolt kas äkki leiab mõne roostese koha :D Näiteks otsitakse raami pealt "vin koodi" ja kotitakse kui seda kohta on ilmselt mitu korda üle värvitud ning kood ei ole enam väga selgelt välja loetav.

See "kui tehnika korras" paistab olema üsnagi suhteline mõiste. Nii mõnegi mehe jaoks tänapäeval on paraku "tehnika" iga väiksemgi asi, mis kuskil sealt targas eeskirjade raamatus kirjas on ja seda tehnikat aetakse siis viimase peensuseni välja. Ehk nagu öeldi, et otsitakse luubiga kuskilt suunatule pealt E tähte ja mõõdetakse millimeetri täpsusega suundade omavahelist kaugust. (mõlemat on tehtud minu enda silme all ja päriselus, mitte ei ole mingi välja mõeldud jutt!) Nii et kahjuks see ütelus päris elus ikka nii ideaalselt ei kehti...igatahes mitte igalpool ja ühtmoodi.

Tegelikult on ju lahendus sellele asjale uskumatult lihtne. Kui tehakse seadusemuudatus, et järsku on vaja hakata pidureid mõõtma siis järelikult on vaja ka ülevaatajad vastavalt välja koolitada. Ja mitte ENNE sellist seadust jõustada ja asja nõudma hakata, vaid PEALE seda kui eeldused on täidetud! Arusaamatu minu jaoks mille üle siin üldse vaielda või arutada on. 100% riigi p*sk järjekordselt ja muud mitte midagi. No tegelikult ilmselt piisab kui koolitada välja 1 ülevaataja igas punktis. Väiksemates kohtades piisav kui koolitada välja üks ülevaataja ühes punktis. midagi muud tarvis polegi...ja kui tekib olukord, et ülevaataja ei pidurda mingil põhjusel kellegi rattaga seda nõutud kiirendust täis siis jätta kasutajale VÕIMALUS teha seda ise ja tõestada, et tema ratta pidurid siiski on korras. Ääretult lihtne ju?! Aga pukis on inimesed, kellel puudub organ nimega aju ning tulemus on meie ees laual...mida muud olekski sellises olukorras oodata. Järgmisena võetakse ette järgmised põnevad asjad näiteks seisujala pikkuse mõõtmine, jalaraua vedru pinge mõõtmine ja vastamine eurodirektiivile jne :D

Mis oleks elul viga, kui selliseid lihtsaid asju ka reaalselt rakendataks! 8)

Tore on olla oluline, veel olulisem on olla tore!

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”