Uus(2020) piduritest ülevaatusel
-
claw
- Postitusi: 515
- Liitunud: 23 Juul 2013, 02:24
- Tsikkel: pilusilm ja venelane
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 82 korda
Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel
ranel kirjutas: ↑23 Juul 2020, 15:16Eks see oleneb ülevaatuspunktist. Võibolla mõnes kohas tõesti pole jooni maas. Seal, kus mina käin, on jooned maas olnud nii kaua, kui ma mäletan.Aardla tänaval kunagi väga ammu käies tõesti polnud jooni maas, aga seal lasin lõpuks meelega tagapiduri lohasse, kuna kalibreeritud silmaga mees väitis, et mul tagapidur ei võta piisavalt.
Aga endiselt, kiirus millelt pidurdada, on sama. Norm, mida kätte vaja saada, on väga lihtne ning nõutakse oluliselt vähem, kui A kategooria eksamil. Vahet pole, kas mõõteseade peal või mitte. Pidurite töötamise demonstreerimine on ikka sama põhimõttega. Lisaks pidurduskatse tegemist nõuda ülevaatajalt arvestades, et ülevaatusel käib ka igasugu huvitavaid trossidega pidurilahendusi, siis aus oleks siiski, kui ratta omanik seda teeks või kes iganes seda sõitmiseks kasutab.Ma ei tööta ülevaatuspunktis, aga korra on au sattuda vana vene ratta lenksu, millel pidur sisuliselt ei võtnud. Ei olnud tore, ausalt kah. Omaniku sõnul pidi kõik timm olema ja kohapeal ise ka aru ei saanud, et midagi võttis. On ka süüdimatult lolle omanikke.
Ja nagu siit välja koorub, et ka on ülevaatuspunkte, kus pidurite korrasolekut üldse pole kontrollitud.
1) Mis see A kategooria eksamil nõutu puutub SÕIDUKI TEHNOÜLEVAATUSESSE? Jätkuvalt - viin ilma A kategooriat omamata oma KTM-i käruga ülevaatusele ning ei saa seda sooritada või? Kui me paneks kõik autojuhid, kes ülevaatusel käivad, ise praegusel hetkel eksamit sooritama, mitu % läbi kukuks? Eksamil puudub igasugune seos tehnoülevaatusega.
Palun mitte segi ajada juhti ja sõidukit.
Kas käruga ülevaatusel käies pead tagurdama ka kuskile vahele, et kui välja ei tule, siis käru vist ei toimi hästi?
2) Ülevaataja suhtes on tõesti karm nõuda, et ta iga rattaga maja taga pidurdama peaks. Aga sama loll on seda nõuda ka iga sõitja käest. Paljudes kohtades pole ohutut rada. hea küll, "ostku endale rullikud siis". Ok ostavad = ülevaatuse hind läheb üles. VÕi siis teine variant - lõpetava A-kati ülevaatuse ära ja siis käid seal, kus p*** luubiga E tähte sumpsi ja lambi pealt otsivad. Varsti hakkate niimoodi oma isetehtud kohvriraame ka maha kakkuma ja Thule toodangut ostma.
Ma räägin - nahh seda jama üldse vaja on? Mis praegu viga oli? Ära paranda midagi, mis pole katki - perse läheb!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.