Uus(2020) piduritest ülevaatusel
Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel
See pidurihirm on mingi psühholoogiline teema, sest isegi autodega, kus kukkuda ei saa, selgus kuskil 2000ndate alguses Saksas tehtud uurimuses, et inimesed lihtsalt ei julge hädapidurduse korral pedaali täie jõuga põrandasse suruda. Vajutatakse sinnamaale, kus ABS põrisema hakkab ja mitte rohkem. Paraku on ABS süsteem projekteeritud nii, et ta vajab maksimaalselt efektiivseks pidurdamiseks siiski tuntavat ülesurvet, et oleks, mida moduleerida, seega hakati autodele lisama "hädapidurdusabi" süsteeme, mis mingite parameetrite põhjal lihtsalt selle vajaliku surve sinna juurde tekitavad, juhi tegevusest sõltumatult. Tsiklite kohta ei tea, aga ei usu, et isegi nendest 1000RRRR omanikest väga suur protsent viitsib pärast plastiku saamist mingi pidurdustrenniga jännata, kui esiratta juba õhku saad siis oled ju äss ja ei pea enam midagi õppima ![]()
Samas tsiklitega on selles suhtes lihtne, et igaüks viib eelkõige ikka enda naha turule, seega see jutt on ka rohkem bittide raiskamine. Mul ei ole seda võlukarbikest küll kuskilt võtta, et järgi proovida, aga olen suht kindel, et see katse on mootorratta kui sellise võimete poolest võimalik ka kruusal ära teha - 0,5G aeglustus on ikka jaburalt madal latt, keegi ei julgeks sellise tsikliga sõita, millel pidurid actually nii nõrgad on.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.