KTM 690 Enduro R 2019 matkapilliks - morse
-
Teema algataja - Postitusi: 1457
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 294 korda
- Tänatud: 234 korda
Re: KTM 690 Enduro R 2019 matkapilliks - morse
Ühesõnaga ma ikka päris loll ei ole. Nii nagu enduuromehed siin täna kirjutasid, olengi švammidega ringi käinud. 24h seisis juhuse läbi - varasemalt olen kiiremini ka sõitu läinud ja pole probleemi olnud.
Pesuvahendit ma pooldan. Kunagi ühel korral proovisin Fairyga ja rohkem ei taha... Spets vahend peseb palju paremini.
[mention]villy[/mention] Sprei VS valatava õli kohta ma ei oska öelda. Olen kasutanud ainult spreid. Motulit ja Motorexi. Sel korral oli täpselt see, millele [mention]yeekim[/mention] ennist viitas. Mulle sobib hästi, et mul ei ole mingit eraldi plännut vaja - spets õlivahetuskanistril on peal väike vann, seal on hea pesta ja pärast spreitada (seest ja väljast).
[mention]Jesper[/mention] soovitust tavotiga ma sisuliselt intuitiivselt juba järgisin. Kuna teatavasti on 690 õhufiltri kasti kaas nii veidra ehitusega, et sealt võib teatud tingimustel tolmu läbi tulla, siis lasin filtri kummist servad õliga üle nagu [mention]mms[/mention] pakkus.
Kunagi ammu sai juhendeid ka vaadatud ja jäi ka mul tunne, et kuna ma kasutan spreid, siis suuremat välja pigistamist poleks nagu vaja.
Minu küsimise põhjus on see, et mingi sabakonditunne ütleb, et ei hinga masin päris vabalt. Hästi käib küll muidu... Aga siiski. Samas ma eelmine aasta sõitsin vana LC4ga suht avatud filtrikastiga ja FCR kiirenduspumbaga karpaga. Selle response on ikka väle võrreldes tehaseseades pritsega (no sihuke: RÄU, RÄU, RAATATATATAAA) - võibolla pole lihtsalt selle tehasest seatud pehmode gaasimapiga harjunud veel.
Siin illustratsiooniks vanemalt mudelilt screenshot gaasi mapist (kasutaja [mention]cobra[/mention] postitas selle siia kunagi):
PS! Peaks mingi eng-est sõnastiku alustama. Kuna enamus kirjandust on ingliskeelne, siis foorumit lugedes on sõnastused ikka tule taevas appi. Kui siin paar nädalat tagasi ühe Duca vedrustuse üle jahuti, siis [mention]will111[/mention] haris kaasfoorumlasi reguleerimise teemal. Ütleme nii, et käesoleva postituse "response" ja "map" on poisike selle kõrval, mitu sisuliselt tõlkimatut ingliskeelset reguleervõimalust on ühel tavalisel mootorratta amordil.
PPS! [mention]bitter[/mention] ma lasin seda spreid ikka suht rikkalikult (alati olen lasknud). Võibolla avan korra huvi pärast kasti ja pigistan - pole välistatud, et läksin veits liiale selle pihustiga...
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.