Mootori korpus

Kasutaja avatar

Ronk
Postitusi: 1415
Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 122 korda
Tänatud: 62 korda

Re: Mootori korpus

Lugemata postitus Postitas Ronk »

HarryPokker kirjutas: 04 Juun 2020, 22:01

Kas mul oleks mõistlik panna mingid kukkumise punnid kuhugi kohta enduuro rattal? Fakt on see, et neid kukkumisi kõvemal pinnasel tuleb veel ette ja kui esimene puutepunkt peale lenksu on piduripedaal, mis kohe ennast plokki sisse sööb, siis see ei ole jätkusuutlik. Mida siin foorumis kõvemad enduuro korufeed ütleksid? Kas tasub selliseid väljaulatuvaid osasid kuhugi panna või hakkab see pigem takistama ja kinni jääma igale poole?

Ma arvan et sa just vastasid oma küsimusele. Ehk jah need punnid ilmselt hakkavad rohkem kahju tekitama kukkumisel kui asjad väärt on. Kui muretsed pedaali ja käiguvaheti pärast, siis turg on täis erinevaid versioone vedrudega variantidest. Ehk mis peaks ka suht "must have" olema antud tüüpi tsiklitel. Ehk siis kukkudes annab vedru järgi ja ei teki seda "välja ulatuvat" osa rattal.

Antud ratta eripärasid küll väga ei tea, kuid sama marki ratastele on võimalik ka igasuguseid kaitsekaasi osta mootori pooltele. Ehk siis süsinikust vms materjalist, mis taolisi õlilekke vigastusi ilmselt vähendaks.

Hulluks aga ei tasu minna ja tasub arvestada, et pedaalid, käiguhoob ja heeblid on suht tüüpiline kuluosa, mida sellist tüüpi rataste puhul ikka kulub. :D

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”