Tagaratas slaidib aeglastes kurvides
Re: Tagaratas slaidib aeglastes kurvides
"Silindri säärele/stokile avaldub surve, seespoolt, mis surub seda hülsist väljapoole, kolb ei puutu asjasse."
siin vist mõeldakse silindri sisese ruumala suurenemist selle surve mõjul?
see eelpool kirjeldatud asi ehk ingliskeeles packing...jah, tõepoolest sellisel puhul kiirem rebound tõepoolest justkui aitaks. samas ma ütleks, et see on üsna kitsas stsenaarium. isiklikult vist pigem ei lähtuks väga sellest, et tänavasõidus ja nimelt kurvi võttes nüüd väga tihti sellist treppi esineks ja amort tugevalt pakitud saab. aga eks teooria peab paika küll.
reboundi üritaks ise lihtsalt keerata optimaalseks (pigem natuke kiiremaks kui natuke aeglasemaks) tänavasõidu tingimuste jaoks ja call it a day. spetsiaalselt EKSTRA kiireks nagu ei tahaks seda ise küll regullima hakata, isegi siis kui compression on väga pehme
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.