Tagaratas slaidib aeglastes kurvides

Kasutaja avatar

Junzu
Postitusi: 481
Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
Tsikkel: 890R, TE300 TBI ja FE350
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Tagaratas slaidib aeglastes kurvides

Lugemata postitus Postitas Junzu »

Kipun williga nõustuma, et lämmastiku rõhk ei ole määrav hetkel. Eesmärk sellel rõhul on kavitatsiooni ära hoidmine, mitte raskuse kandmine. Selle töö peaks ikkagi vedru ära tegema coil-overi puhul. Jah, amordi stoki ruumalast sõltub ja arvutus on õige aga see on nii väike muutus. Nimelt palju on taga vedrustuse motion ratio? Kui MR oleks 1, siis tõesti kergitaks tagaotsa 10kg jõuga, tegelikkuses on geomeetria ja motion ratio hoopis teine ja sellest 10st kg jääb suht vähe järele (kui rattur oma kehaasendit veidi muudab, on juba suurem vahe, kui selle lämmastikuga eales saavutad.

SM570R 04' ->Z750 05'->Z1000 03'->R1 04'->R1 04'->GSX1300R 00'->Z750 04' & CB600f 01'->Z1000 03'->Z1000 03'->Buell XB9R->ZX10R 05'-> KTM SM950 04' & R6 07'->KTM 950SM 07'->KTM 990SD 07' ->Z1000 2011'->TE300i 19 ->EXC300 22''->890 Adventure R 23' & FE350 20' & TE300 24'

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”