Tagaratas slaidib aeglastes kurvides


will111
Postitusi: 5362
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 396 korda

Re: Tagaratas slaidib aeglastes kurvides

Lugemata postitus Postitas will111 »

No problem. See on tegelikult väga hea, et sellise teema tegid ja oma probleemi korralikult kirjeldasid ning lahendust leida üritad. Praktiliselt keegi teine ei ürita, sõidavad samamoodi edasi ning arvavad, et nii peabki olema.
Samasuguste või sarnase muredega rattaid sõidab eesti teedel ringi tuhaneid ja tuhandeid. Paraku see amortide teema on 99% inimeste jaoks miskipärast selline asi, et "ah ei tea, igaks juhuks ei puutu midagi...mingi raketiteadus" :D

Regullimise koha pealt - tõesti ma ei täpsustanud piisavalt hästi seda. Ma oleksin pidanud ütlema, et amordi settingutest saab regullida vaid reboundi. Amordi/vedru kooslusel aga on regullitav siiski kaks asja. Üks on siis (vedru) preload ehk need sakilised rõngad, ja teine on amordi rebound ehk see kui kiiresti ratta tagaots "tagasi üles" tuleb.
Natuke rohkem high-tech amortidel saab amordi settingutest reguleerida nii compressionit kui reboundi - ehk kahte settingut, mis on täiesti eraldiseisvad vedru sättimisest. Veel rohkem high-tech amortidel saab regullida isegi 3 erinevat parameetrit. High-speed compressionit, low-speed compressionit ja reboundi.

See tume kruvi on sul rebound adjuster. Compressionit minuteada su ratta amordil regullida ei saa sest selle jaoks ühtegi kruvi ei ole. Aga 100% pead ei anna sest ei ole ise ducatidega kokku puutunud ja seda konkreetset amorti käes hoidnud. Vaatasin pilte vaid.
Nii et seda olemasolevat kruvi keerates saab muuta amordi reboundi kiirust. kas tuleb tagaots kiirelt või aeglaselt üles tagasi. Kui siiski kuskil on veel seal mingi teine sarnane kruvi, siis sealt peaksid saama ka compressionit regullida.
Aga seda kõike oskab sinu mehaanikut sulle samuti rääkida ja loodetavasti ka need asjad paika seada. Tal seda lihtsam teha kuna näeb asja päriselus ja saab vähe lihtsamalt seletada

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”