Tagaratas slaidib aeglastes kurvides


will111
Postitusi: 5362
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 396 korda

Re: Tagaratas slaidib aeglastes kurvides

Lugemata postitus Postitas will111 »

Noh, vähemalt võtsid õige suuna asja lahendamise osas, mitte ei jäänud uskuma siinseid "pro slaidereid" kes isegi jalgrattaga sidurit libistades igasse kurvi lendavad :D :D :D Tõsi, neid lugusid oli siiski lõbus lugeda..

Amordi jutu osas. See on üsna väike tõenäosus, et asi on tegelikult 15 vs 2 bar rõhus. Rõhk tagaamordi sees täidab vaid üht eesmärki, hoiab ära oil cavitationit (ei tea mis see eesti keeles on...õli "mullitamine" maakeeli). Isegi kui seal on kõigest 2 bar rõhku siis see ei tähenda veel, et amort ei töötaks. Lihtsalt väga nõudlikud töötingimused võivad probleemiks osutuda. Tänavasõit linnavahel ma usun, et pigem ei lahterdu selliselt. Aga noh, eks mingi efekt võib olla.
Kindlasti mitte ei ole amort pehme selle rõhu tõttu. Meister ajas sulle selle koha pealt kahjuks kelbast. Gaasi rõhk amordis EI MÕJUTA seda kui pehme amort on!!!
Ühtlasi, ma sügavalt kahtlen, et seal peab olema 15 bari. Tavapärasem on umbes selline 8-10 bari. Ning rõhutan veel eraldi üle, et gaas EI TÄIDA amorti. Amorti täidab õli, amort töötab õliga ja ainult õliga!

Ilmselt on sul tarvis ühte või mitut nendest asjadest järgnevast loetelust:
1) tagaamordi regullimist
2) tagaamordi hooldust
3) kaalule vastavat tagavedru

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”