Tagaratas slaidib aeglastes kurvides
Re: Tagaratas slaidib aeglastes kurvides
Noh, vähemalt võtsid õige suuna asja lahendamise osas, mitte ei jäänud uskuma siinseid "pro slaidereid" kes isegi jalgrattaga sidurit libistades igasse kurvi lendavad
Tõsi, neid lugusid oli siiski lõbus lugeda..
Amordi jutu osas. See on üsna väike tõenäosus, et asi on tegelikult 15 vs 2 bar rõhus. Rõhk tagaamordi sees täidab vaid üht eesmärki, hoiab ära oil cavitationit (ei tea mis see eesti keeles on...õli "mullitamine" maakeeli). Isegi kui seal on kõigest 2 bar rõhku siis see ei tähenda veel, et amort ei töötaks. Lihtsalt väga nõudlikud töötingimused võivad probleemiks osutuda. Tänavasõit linnavahel ma usun, et pigem ei lahterdu selliselt. Aga noh, eks mingi efekt võib olla.
Kindlasti mitte ei ole amort pehme selle rõhu tõttu. Meister ajas sulle selle koha pealt kahjuks kelbast. Gaasi rõhk amordis EI MÕJUTA seda kui pehme amort on!!!
Ühtlasi, ma sügavalt kahtlen, et seal peab olema 15 bari. Tavapärasem on umbes selline 8-10 bari. Ning rõhutan veel eraldi üle, et gaas EI TÄIDA amorti. Amorti täidab õli, amort töötab õliga ja ainult õliga!
Ilmselt on sul tarvis ühte või mitut nendest asjadest järgnevast loetelust:
1) tagaamordi regullimist
2) tagaamordi hooldust
3) kaalule vastavat tagavedru
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.