Turist T200 1972+ Bad Boy X
Re: Turist T200 1972+ Bad Boy X
Praegu ei olegi seda tooreklappi kasutanud üldse, külmalt käivitades ujutanud ja soojalt ilma ujutamata- mõlemal juhul käivitub kohe kiirelt. Karburaatori võtsin lahti ja puhastasin ära. Mitte küll spets karburaatori puhastusainega, vaid mingi tavalisemaga. Üllatuseks mingit vaiku ei näinudki. Ma ei tea kas see võis nii olla, et kütusesegus olnud bensiin oli aurustunud ja õli alles jäänud, igatahes karburaator oli seest korralikult õline, bensiinipaagist voolas ka õli välja. Ujuk, nõel, düüsid- kõik olid õlised. Kaburaatoris seisnud kütusest nii palju õli kindlasti tulla ei saanud, võibolla siis paagi põhjast oli see õli tulnud (vahepeal selle pika seismise ajal kraan lahti tehtud või ei olnud päris tihedalt suletud). Või siis eelmine omanik oli seisma jättes ise õli pannud.
Klaasi ilmselt külge ei pane kuna ega sellega igapäevasõite (ja veel iga ilmaga) niikuinii tegema ei hakka. Praegu lülitite vahetamise plaane ei ole kuna kõik töötavad, sain signaali ka tööle (viga oli signaalis endas- puhastasin kontaktid ja natuke reguleerisin reguleerimiskruvist). See starteri tõmmits on vist sel pildil:
Üks sarnane asi oli istme all kaasas, esialgu ei osanud arvatagi mille jaoks see on, äkki siis ongi see sama. Eks seal relee-regulaatoris võib ka kontaktide probleeme olla peale nii pikka seismist, pole veel uurinud, igatahes laadimist hetkel ei toimu. Huvitav kas vajadusel selle relee-rgulaatori asemele midagi muud ka saab lihtsasti panna. Kunagi oli mul JAWA (must, vist 638, kuigi päris kõige uuema 638 välimusega nagu ei olnud) ja sel oli ka mingi releedega regulaator, selle asemel panin 1:1 (ilma juhtmestikus midagi ringi tegemata) sellise: https://cache.osta.ee/iv2/auctions/1_1_14483446.jpg
Värvimisega ei kiirusta tõesti, pigem meeldib kui võimalikult originaal ja oma vanusele kohane välja näeb.
Aku sai peale, signaal tööle, tuled kõik põlevad, eest ja tagant pidurid lahti võetud/puhastatud ja paremini liikuma saadud, käigukastiõli vahetatud. Nüüd veel ainult gaasitrossi vaja ja siis saab juba sõitmist proovida. Loodan, et Muravei oma sobib (pidavat olema 203 cm pikkusega), see on tellitud.
On rõõm remontida kui poldid/mutrid on korralikult määritud olnud ja tulevad hästi lahti. Isegi näiteks ketipingutite mutrid (mis on vee ja tolmu käes) liikusid nii nagu uued.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.