Turist T200 1972+ Bad Boy X

Kasutaja avatar

Turist
Postitusi: 1332
Liitunud: 06 Mär 2020, 17:09
Tänanud: 100 korda
Tänatud: 213 korda

Re: Turist T200 1972+ Bad Boy X

Lugemata postitus Postitas Turist »

Mulle meeldis ka, et näeb originaal välja.
Akuks just täna ostsin 12V 10 Ah. Peaks olema mahtuvuse poolest vastav originaaliga kuna seal oli 2 tk 6V, otseselt vanadelt Ah välja ei lugenud, aga vist 10 Ah kuna vene tähistuses oli nr. 10 sees. 6V 20 Ah sisaldab sama palju Wh mis 12 V 10 Ah. Gaasitross on tellitud, käigukasti jaoks õli ka olemas. Siis ehk saab vähemalt liikuma ja põhjalikumalt järgi proovida, aga muidugi ülevaatuse ja teede peal sõitmise jaoks on vaja veel nokitseda. Esituli põles kohe, aga suunatuled,tagumine gabariit ja pidurituli esialgu mitte. Võtsin kõik tuled lahti ja puhastasin ära. 4 suunatule pirnist 3 sain tervelt kätte ja need olid ka terved, 1 oli nii kõvasti kinni, et sellel klaasiosa tuli sokli küljest lahti. 2 suunatule pirni (mis ka töötavad) on vist originaalid, valmistamise aeg 1973. :D Suunatulede klaasid on terved ja kenad, aga klaasi ja kere vahel olevad olevad plastikust tihendid pudenesid küll tükkideks, peaks kummist uued tegema. Tuledel oli massi probleem. Tagumine tuli (gabariit ja pidurituli) põleb ainult siis kui näiteks pakiraami ja mootori vahele juhe ühendada, vähemalt praegu üles tõstetud kattega, äkki alla lastes mass paraneb, autoakuga proovides ei saanud katet kinni panna. Signaal ei tööta, vool peale läheb, peab maha võtma ja uurima signaali ennast. Seda ei saanud nii lihtsalt kätte ja ei jõunud uurida, peab selle pleki eest ära võtma mis vist eest porilaua alt paari poldiga kinni on. Õhufiltri panen teise kui saab teede peale sõitma minna, originaal on küll korras, aga sisse vaadates tundub, et see püüab kinni puulehti ja sääski, aga tolmu küll mitte. :P Kui maanteele sõitma minna, siis 46 a vanade rehvidega seda võibolla teha ei tahaks, aga nende vahetamise peale hakkan mõtlema siis kui kõik muud asjad on ok, praegu ju ei ole veel kindel kuidas reaalselt sõita on, kohapeal gaasi järsemalt andes tuli vahepeal kerge tühi koht sisse enne kui pöördeid tõstis. Käikude lülitumist ja siduri tööd pole saanud ka veel proovida. Amordid on ilmselt õlist tühjad, ainult vedrude tööd on tunda, amortide oma mitte. Seda veel ka ei tea kas genekas voolu annab ja aku laadimine toimib. Starter töötas, aga ringi ajas liiga aeglaselt, käima saamiseks aitasin ühe vändalöögiga kaasa. Ülevaatuse jaoks võibolla ei sobiks ka see, et nii palju roostet näha on. Läbivat roostet ei ole, aga ikkagi vist ei või niipalju näha olla kuna siis pole kere värv enam see mis kirjas on. Mul autol kapott heledaks pleekinud ja seda juba mainiti, et järgmisel korral nii enam ei saa. Kui värvida ei taha, pidi saama ka nii, et uus reg.tunnistus võtta ja kere värvuseks panna "mitmevärviline".
Värviga on üldse selline huvitav lugu, et vene tehnilises passis on sinine, aga Eesti omas roheline. Minu arust üle värvitud ei ole, äkki siis ajaga nii palju pleekinud ja ülevaatajale paistis pigem roheline? Ega praegu ka olenevalt valgusest võib tunduda rohkekas, aga ka sinakas.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”