Tagaratas slaidib aeglastes kurvides

Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1071
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 193 korda
Tänatud: 119 korda

Re: Tagaratas slaidib aeglastes kurvides

Lugemata postitus Postitas villy »

Nozzu kirjutas: 25 Mai 2020, 14:33

Tõsi ta on, seal, nagu ma Haynese manuaalist just ka vaatasin, on kaks suurt hammastega ....hmm...ratast amordi allosas.
A on nende kruttimiseks vaja spetsiaalset tööriista või saab ka kruvikeeraja ja haamriga?
Aga kui palju, mida ja kuhupoole keerata...nojah, peab tudeerima.

EDIT: Ahaa...üks hindu näitas Youtubes, et torutangid sobivad täitsa hästi selleks tööks.

Oota nüüd selle ratta remontimisega.

Palun korrigeeri oma sõiduvõtteid kõigepealt, ei ole mõtet hakata amorti seadistama, aru saamata, mida sa teha tahad.

Duc on arvatavasti päris tugeva mootoripidurdusega ja ehk ei ole libisev sidur, st kui sa kurvis käiku alla vahetades liialt järsult siduri alla lased tõmbabki korra tagaratta blokki. Kui ma esimest korda rida 4 pealt liikusin väiksema arvu silindrite peale, siis samuti sain kurvides teinekord üllatuse osaliseks.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”