2008a KTM 690 jõnksutab


Teema algataja
cobra
Postitusi: 4
Liitunud: 08 Mai 2020, 07:55
Tsikkel: Ktm 690 SM
Tänatud: 2 korda

Re: 2008a KTM 690 jõnksutab

Lugemata postitus Postitas cobra »

Vastan siis ka lõpuks.
Sõidetud sai nii originaal kui ka Wings väljalaskega ja asi oli koguaeg sama.
Minu mudelil miskipärast puudub nupp, kus saab seadistusi keerata, ega see suht midagi poleks muutnud ka.

Kuna foorumi teemadesse tavaliselt enam lahendusi ei kirjutata, siis vastan siin.
Ei suutnud minu aju siiani uskuda et antud KTM ei suudagi normaalselt sõita, tegelen ise igapäevaselt autode diagnostikaga.

  1. Võtsin ette KTM foorumid, ning leidsin ühe megafoorumi teema ja hakkasin läbi tuulama seda: https://advrider.com/f/threads/ktm-690- ... cu.685657/

  2. Leidsin VAG com kaabli, tegin juhtmed ja tõmbasin programmis et laadida MAPS faile, muuta jne https://tuneecu.net/TuneECU_En/index.html

  3. Peal oli juba miski uuem tabel, veakoode polnud.

  4. Kütusetabelitesse F-trim ja L-Trim sai juurde pandud 4% - Proovisõidul oli juba parem aga mitte päris see.

  5. Siis sai veel L mapsile kütust tõstetud 6% võrra aga ikka polnud see.

  6. Foorumis siis sai leitud miski trosseli tabel:
    "The idea is to make a very smooth beginning, which is easy to use in technical riding. RPM-relativity is active up to 2000 rpm, so if you whack the throttle below that, you won't get all that you are asking for and the flameout has been prevented. Above 2000 rpm the engine is quite hard to stall anyway with "ADHD" throttle usage.



Aggressive end curve is to give max power quickly. 690's grip twist is quite long. I don't find myself very often using the middle portion of the accelerator. Most of the time I'm using close to 0% in technical riding or commuting. And the rest of the time I use 100% in gravel roads. Or was it the other way round?

Pilt

Sellega muutus kõik, on võimalik sõita ka 4nda käiguga linnas 60ga, ei jõnksuta ja sõidab ilusti.
Lõpuks ometi on KTM see, mis olema peab ja tarkvaraga sai asja paika. Seega info, kui kellegil kunagi seda peaks vaja minema. Tuneecu lehelt saab ka mappe alla laadida.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”