Trans Euro Trail - TET


morse
Postitusi: 1457
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 294 korda
Tänatud: 234 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas morse »

[mention]sepp[/mention]

Nubludega veel 10a sõitnud ei ole, nii et spetsialisti tasemel soovitust erinevate nublude vahel raske anda. Aga kogemus on, et iga järgnev ja suhteliselt juhuslik karvane rehv, mille Streetmoto riiulist ostan (stiilis Karu soovitab vmt), on JULMALT parem kui K60.

Oot! Lähen vaatan kohe garagest oma seni lemmiku mudeli täpse numbri järgi.

EDIT: Pürgimäele viimist ootab kulund Dunlop Geomax D909F - too mulle väga väga meeldis. Veits suurem (enduuro) 90/90 mõõt (ei ole sama, mis krossika mõõt). Suht kõva seinaga ja kurja kuubiga. Kruusal, mudas, liivas on super. Asfaldil OK. Road Legal!

D909.JPG
D909.JPG (18.17 KiB) Vaadatud 6243 korda

Hetkel on all Michelin Tracker (samuti teel lubatud). Igas muus osas on sama hea sõita aga kruusal pidurdamine tundub kehvem. Kuna pidamine on muus osas ikka metsik, siis ei lase ennast sellest pidurdamise asjast häirida. Lisaks natuke hakkas nagu tunduma, et peale päevast sissesõitu hakkas paremini pidurdama (või harjusin lihtsalt ära). Niikuinii on pidurid kiiruse surm.

Tracker.JPG
Tracker.JPG (24.94 KiB) Vaadatud 6243 korda

Enamus kuubid kuluvad nagu või (kiiremini kui tagumised). Ja asfaldil tasub esipidurit õrnalt kasutada, muidu kulub veel kiiremini kui või.

PS! See ei ole OT
:bsmile:

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Motomatkamine”