2008a KTM 690 jõnksutab

Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1064
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 186 korda
Tänatud: 116 korda

Re: 2008a KTM 690 jõnksutab

Lugemata postitus Postitas villy »

Spoiler
will111 kirjutas: 08 Mai 2020, 11:16

Jah, nõus et internetis on raske ennustada. Ja selles ma ei kahtlegi, et see mootor on natuke teistmoodi optimeeritud, kuid 3k pööret ei ole siiski enam NII madal pööre, et isegi kõrgematele pööretele häälestatud pill ei võiks saada hakkama sellistel pööretel töötamisega ilma mingite laustõsiste probleemideta. nii äpud nüüd need mootori juhtimise mehhanismid ja elektroonika ikka ka ei ole! muide, palju on selle 690 max pöörded enne piirajat? kahtlustan, et mitte väga üle 8k ja max hp saabub juba ilmselt kuskil veel natuke madalamalgi. ega sa nüüd ometi ei taha öelda, et üks suht tänapäevane mootor ongi mõeldud mõistlikult kasutada ainult rpm ranges umbes nii 2.5 tuhat ehk kuskil 5k'st kuni 7.5kni?!?
lõbutsemiseks ta võib mõeldud olla, kuid absurd minumeelest, et tänapäevane pritsega mootor siiski TÄNAVASÕIDUKS mõeldud mootorratta vahel ei peakski normaalselt töötama 3000 pöörde peal. tõesti ei usu, et ktm sellise asjaga välja tuleks.

võrdluseks näiteks, ma olen sõitnud ka mitmete oma suzuki baigilistega vahel pööretel 3-4k. ilmselgelt pole needki mootorid ju optimeeritud tegelikult nii madalate pöörete jaoks, kuid see ei tähenda, et nad ei töötaks või ei veaks.

Võin sulle kinnitada, et enamik KTM LC4-si ei tööta normaalselt alla 3k pöörde ja mitmesilindrilised veavad alla 3k palju ühtlasemalt ja sujuvamalt kui LC4. Olenevalt aastakäigust olen ma proovisõitudel leidnud mõne generatsiooni 690 mootori alla 3k pöörde kasutuskõlbmatu ja süüdi on selles enamuses euronõuetest tulenevalt liiga lahja closed loop ringluses või siis esimeste pritsungigeneratsioonide lapsehädad. Selle vastu on ravi aga kõik sõltub konkreetsest generatsioonist.

Kui sa veidi hoiaks ennast kursis KTM 690 foorumites/gruppides siis see probleem on kõigile teada tuntud ja enamik on läinud sisselaske ja kütusemapi muutmise teele, keda see häirib piisavalt.

"ega sa nüüd ometi ei taha öelda, et üks suht tänapäevane mootor ongi mõeldud mõistlikult kasutada ainult rpm ranges umbes nii 2.5 tuhat ehk kuskil 5k'st kuni 7.5kni?!?"

3,5-7,5k võib olla täitsa okey KTM 2008 aasta 690 kohta. Tegemist on esimese generatsiooni LC4 pritsungiga, enne seda olid karpad. 5k juures ei tohiks olla katkumist.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”