Raynard sündroom ja mootorratta sõit.
Re: Raynard sündroom ja mootorratta sõit.
Ja rutskasoojendused peaks olema kindlasti reguleeritavad, siis ei ole ka “kõrvetavate peopesade” ohtu. Mul 3-astmelised tehase originaalid, mille siis käte külmaks muutudes kõige võimsama soojendusastme peale tõmban ning mingi aja pärast kõige nõrgema peale panen, et käed soojad püsiksid. Sa peaks siis kohe alguses soojenduse sisse lülitama.
Kindaid kihiti pannes, siis kindlasti umbsemad ja tuult pidavamad teiste peale, mitte alla. Ja kinnas ei tohi väike ehk liiga ümber olla, sõrmed ei tohi ka otstesse suruda, see kõik kiirendab ja võimendab külmetumist. Ja kui on selliseid osalisi labakuid, kus 2+2 näppu jaotus, siis see ka hea. Mida rohkem sõrmed eraldatud, seda kiiremalt külmetavad. Koos ikka soojem;)
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.