Keerasin oma Honda CBF600 mootori tuksi.
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Keerasin oma Honda CBF600 mootori tuksi.
Tervist!
Keerasil oma motikal keskmisel tasemel pasa kokku ja küsiks targematelt nõu, kuidas edasi käituda.
Ratas: Honda CBF600 NA 2005
Probleem nr.1
Kõik algas sellega, et eelmise hooaja lõpus avastasin, et nii tühikäigul kui ka sõites, kostub 4-5k pööretel mingi kõlisev ja kõrge krigin. Heli tuleb kuskilt mootori juurest. Otsisin igalt poolt, et kas äkki on lihtsalt mingi seib või mutter või mis iganes millegi vastu resoneerumas, aga ei leidnud kuskilt.
Lisasin ka sellest ühe video, et kuuleks probleemi.
Saades siit foorumist nõu, et tegu ilmselt nukaketi automaatpinguti väsimisega, tellisin netist manuaalpinguti. Võtsin aga vana maha ning paigaldasin uue (olles oma meelest antud paigaldust 100 korda netist juba läbi vaadanud, et mitte midagi perse keerata).
Panin mootori käima ja hakkasin katsetama, kas saan sellest helist lahti. Keerasin edasi ja tagasi - heli ei kao mitte kuskile. Absoluutselt mitte mingit muutust. Kuulasin hoolega mootorit, et jumala eest pingutit liiga kinni ei keeraks, aga erilisi poomismärke ta ei andnud.
Mõtlesin, et eks siis lähen sõidan mõnda töökotta, kus keegi selle ise üle saaks vaadata, aga avasin esmalt igaks juhuks kaane, et näha kui pingul siis pinguti hetkel on. Avades kaane, avastasin probleemi number 2.
Probleem nr.2
Olin selle pinguti mingi hetk oma katsetuste käigus liiga pingule keeranud ja selle tulemusel hakkas keti kelk sulama ning igale poole plastikut(?) pilduma. Lisasin pildid. Õnneks ei läinud ma masinaga sõitma ja see mis sinna pillutud sai, toimus ilmselt kõik mingi 5-10 minti jooksul.
Ühesõnaga.. tegemist on mu esimese rattaga (eelmine aasta ostetud) ja pole väga kogenud, kuidas antud probleemidega edasi liikuda. Hetkel mulle tundub, et probleem nr.2 varjutab nr.1, sest kui enne sain ma ikkagi masinaga sõita, siis nüüd mulle tundub, et ma peaks mootori ära puhastama? Ise ilmselt sellega hakkama ei saaks. Ilmselt tuleb töökoja pauk ja peaks ta kuidagi treila pealt sinna kohale toimetama?
Jätaks ära kõik "oleks/poleks" kommentaarid. Ise olin loll.
Ehk siis, härrased motomehed..
Kuidas teie sellises olukorras käituksite?
Oskate soovitada töökodasid, kes sellega tegeleda oskaks?
Olen nõutu.
Tänud ette kõigi abi eest ning olge terved!
T
-
- Postitusi: 558
- Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
- Tsikkel: BMW S1000RR 17
- Asukoht: Kose
- Tänatud: 7 korda
Re: Keerasin oma Honda CBF600 mootori tuksi.
Ise teeksin nõnda, et imeksin tolmuimejaga nii hästi kui halvasti kõik puhtaks. Mina arvan et see plastik puru seal midagi suurt korda ei saada, sest õli käib läbi filtri ja lisaks on õlivõtturil ka sõel. Nüüd tuleb veel visuaalselt hinnata kas see ketitald seal on veel kasutuskõlblik. Proovi kas originaalpinguti suudab ketti pingule panna.
Miks seda manuaalset pingutit sinna üldse toppida? Kui automaatpinguti on ennast lõppu pingutanud, tuleb kett ära vahetada.
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Keerasin oma Honda CBF600 mootori tuksi.
Kui see plasti jura ainult võtturi sõela ära ei ummista.Tollel pääseb vist karteripõhja ära võtma ka kone raami vahel.Tasuks pumba sõel ka üle vaadata.
Kuidagi kõrge heli on keti jaoks.Ja sinu kirjelduse järgi heli ei kadunud kuhugi ükskõik kui pingule keerasid siis ilmselt ei olnud keti pinguti poolt tekitatud.Stetoskoobiga oleks pidanud lokaliseerima plärina koha.Vaevalt et see tald mingit rämeraha maksab.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: Keerasin oma Honda CBF600 mootori tuksi.
Originaalpingutil on veel 1-2cm minna, enne kui täitsa lõpus on, niiet sellega peaks hästi olema.
Kas sa ei arva, et need plastik tükid võiks kuidagi kolbideni jõuda ja seal midagi segama hakata?
Mait.V kirjutas: ↑05 Apr 2020, 19:55Ise teeksin nõnda, et imeksin tolmuimejaga nii hästi kui halvasti kõik puhtaks. Mina arvan et see plastik puru seal midagi suurt korda ei saada, sest õli käib läbi filtri ja lisaks on õlivõtturil ka sõel. Nüüd tuleb veel visuaalselt hinnata kas see ketitald seal on veel kasutuskõlblik. Proovi kas originaalpinguti suudab ketti pingule panna.
Miks seda manuaalset pingutit sinna üldse toppida? Kui automaatpinguti on ennast lõppu pingutanud, tuleb kett ära vahetada.
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Keerasin oma Honda CBF600 mootori tuksi.
Mis nad seal kolvide allpool ikka teevad,ülesse ei hüppa,ja kui ka hüppaks siis mingit kahju nad ikka teha ei suuda.Karteri põhjast ennegi igasugu põnevat leitud.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Mode
- Postitusi: 942
- Liitunud: 13 Juul 2011, 17:27
- Tsikkel: SV1000s // TigerXRx
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: Keerasin oma Honda CBF600 mootori tuksi.
Ohuks on ainult see, et sõel läheb liiga umbe ja ei toimu piisavalt õlitamist, eelnevalt on sinna juba jama kogunenud. Niiet, selle koha ma soovitaksin kriitiliselt korras puhtaks teha. Rattal on piisavalt vanust ka juba ja vaevalt, et keegi nüüd seda puhastanud on.
O: Sinu katkise ratta. PSi.
Re: Keerasin oma Honda CBF600 mootori tuksi.
Aitäh
Kas seda saab kuidagi ise ka teha või nõuaks see mootori lahtivõtmist mingil keerulisemal määral?
Bandit kirjutas: ↑05 Apr 2020, 20:49Ohuks on ainult see, et sõel läheb liiga umbe ja ei toimu piisavalt õlitamist, eelnevalt on sinna juba jama kogunenud. Niiet, selle koha ma soovitaksin kriitiliselt korras puhtaks teha. Rattal on piisavalt vanust ka juba ja vaevalt, et keegi nüüd seda puhastanud on.
Re: Keerasin oma Honda CBF600 mootori tuksi.
Leegikad eest ja saab karteripõhja kätte ilma mootorit eemaldamata/lahti võtmata. Siis saab ka õlivõtturile ligi.
Re: Keerasin oma Honda CBF600 mootori tuksi.
Suuremas plaanis muidugi võid sa selle plastipuru üles korjata (ma vbl isegi ei viitsiks liiga palju muretseda), aga kõlin jääb ikka alles Ehk siis valik on tegelt see, kas õppida ise mehaanikuks või palgata üks neist.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6748
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 443 korda
Re: Keerasin oma Honda CBF600 mootori tuksi.
Hoi!
Nukkade peal on veel üks juhtsiin...
Kuidas PRSes talla kavatsed ära vahetada?
edu
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.