Suzuki GSX1400 2003
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 10
- Liitunud: 30 Mär 2017, 20:51
- Tsikkel: gsx1400
- Asukoht: võru
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Suzuki GSX1400 2003
Tere, olen siin uus.
Teen peamiselt omale siia ühe päeviku, muidugi oodates kommentaare/soovitusi.
Varem on olnud hornet900, ktm660 ja fzr1000 (siiani alles).
Nägin kunagi seda gsx-i teemat siin kuskil ja jubedalt hakkas meeldima.
Otsisin kuu-kaks, ega neid väga võtta pole, kuni leidsin Lätist ühe originaalse produkti (mida otsimisel ka silmas pidasin).
Kohe sai ostetud motul 5100. Seda läks koos filtri vahetamisega 4.8L
Õlifilter OEM suzuki
Yuasa 12.6A AGM aku
Bensiinipumba sees puhastasin filtri ka kohe ära, selle teekotikese (üle 7k rpmmi ei läinud) oli väga must/purune.
Kellal on tal hetkel 40k, mis paistab reaalne.
Nüüd ootame soojemaid ilmasi, et saaks proovida teda.
gsx1400
fzr1000 genesis 87a
fzr1000 exup 90a
ural 650
iz jup3 350
-
- Postitusi: 147
- Liitunud: 03 Dets 2012, 10:05
- Tsikkel: GSF1250SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 14 korda
Re: Suzuki GSX1400 2003
See madalate pöörete teema ei pruugi selle väikese filtri vahetusega korda saada. Kirjeldatud häda on küll bandit 1250 puhul aga on ka osutunud tõeks sinu rattatüübil ja ka teistel suzukidel.
Viska pilk peale juhul kui sellest filtri puhastusest väheks jääb.
viewtopic.php?f=56&t=92647#p789988
Muidu lahe ratas ja tore, et originaali leidsid. Kui sul nüüd õnnestuks selle "ägedamaks" tegemist vältida, siis oleks väga lahe (puhtalt minu arvamus).
-
Teema algataja - Postitusi: 10
- Liitunud: 30 Mär 2017, 20:51
- Tsikkel: gsx1400
- Asukoht: võru
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: Suzuki GSX1400 2003
Tonis_T kirjutas: ↑14 Veebr 2020, 08:36See madalate pöörete teema ei pruugi selle väikese filtri vahetusega korda saada. Kirjeldatud häda on küll bandit 1250 puhul aga on ka osutunud tõeks sinu rattatüübil ja ka teistel suzukidel.
Viska pilk peale juhul kui sellest filtri puhastusest väheks jääb.
viewtopic.php?f=56&t=92647#p789988
Muidu lahe ratas ja tore, et originaali leidsid. Kui sul nüüd õnnestuks selle "ägedamaks" tegemist vältida, siis oleks väga lahe (puhtalt minu arvamus).
Tere, mul polnud madalatel pööretel probleeme. Lihtsalt proovisin kohapeal pöördeid tõsta ja üle 7000 ei läinud. Teekotikese puhastus parandas selle probleemi (läheb kiirelt piirajasse).
Sõitu ma teinud veel pole, võibolla tõesti on vaja ka see metallvõrk puhastada.
Ultraheli vann on mul olemas. (30L saan võrus teenust ka pakkuda).
Kuhugi relakat ja hiina heebleid külge panema ei hakka, võibolla mingid viisakad kaitserauad/punnid (soovitusi?) ja see on ka kõik.
gsx1400
fzr1000 genesis 87a
fzr1000 exup 90a
ural 650
iz jup3 350
-
- Postitusi: 147
- Liitunud: 03 Dets 2012, 10:05
- Tsikkel: GSF1250SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 14 korda
Re: Suzuki GSX1400 2003
Loe seda teemat uuesti. Kui ma ülen madalad pöörded, siis ma pean silmas just seda, et töötab madalatel pööretel ja ja kõrgetel ei funga. Probleemi põhjus võib olla selles, et see korpuse fitler on umbes ja kõrgete pöörete jaoks ei jätku kütust. Kohapealne katsetamine ei pruugi veel täit tõde nädiata. Aga loodetavasti aitas praegune tegevus. Kui sõitma lähed, eks siis selgub tõde.
-
Teema algataja - Postitusi: 10
- Liitunud: 30 Mär 2017, 20:51
- Tsikkel: gsx1400
- Asukoht: võru
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: Suzuki GSX1400 2003
Olen neid ja välismaiseid teemasi korduvalt lugenud, aga tänud suunamast.
Eks peale sõitu saab vastuse.
Panen mõne pildi teistele infoks:
gsx1400
fzr1000 genesis 87a
fzr1000 exup 90a
ural 650
iz jup3 350
-
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 193 korda
- Tänatud: 119 korda
Re: Suzuki GSX1400 2003
Sellised olid mul ja täitsa viisakad
https://www.storm-motor.fi/en/osat/moot ... n-suoja-5/
Streetmoto kaudu oli transa ka 0.
-
- Postitusi: 208
- Liitunud: 21 Sept 2007, 22:43
- Tsikkel: Tiger 900 RP; GSX1400
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Suzuki GSX1400 2003
Lahe rattas! Ja VÄGA lahe number!
Kui loed inglise keeles, siis soovitan redaga: https://gsx1400owners.org/
puht ühe mudeli foorum, kindlasti leiad palju kasuliku.
minu rattal on RENNTEC engine bars gsx1400 https://www.ebay.com/itm/NEW-RENNTEC-EN ... xy3NBSe4Of:
Tugevad ja pakuvad parimat kaitset, kuid päris kohmakad - olen kurvis kallutades puudutanud nendega maad. Aga see oli linnaliilkusele mitte sobiv kallutus
-
- Postitusi: 88
- Liitunud: 31 Dets 2013, 17:31
- Tsikkel: XJR1300 Racer 6oth Anniversary
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 13 korda
Re: Suzuki GSX1400 2003
Tervist.
Sellise GSX vastu sai mõned aastad tagasi SMASHil dragi sõidetud.
Kui ma ei eksi siis Põhja Siil vajutas lõpuks aja 11,7sec mis on ratta vanust ja tehnikat arvestades väga hea tulemus.
Välimuse osas olen nõus, sellised vanakooli power-cruiserid on juba niivõrd klassikalised, et välimust pole mõtet palju muuta, rikud ilusa ratta ära.
Ma sinu asemel piirneks hädavajalikuga (heeblid, väike nr. alus, led-suunad ja aftermarket pütid).
ermicas
-
- Postitusi: 208
- Liitunud: 21 Sept 2007, 22:43
- Tsikkel: Tiger 900 RP; GSX1400
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Suzuki GSX1400 2003
Siis oli 11.75 - olen kindel, et rattas on võimeline kiiremini sõitma, kuid mina ei oska kiiresti startida
Järgmisel aastal, panin Youshimura nukkivõllid, ja sõitsin juba 11.31, kuid siis jäi kütus väheks (just kõrgsureve kütusefiltri jama). Ja jällegi, võiks parem aeg olla, kui oskaksin kiiremini startida...
Järgmiseks aastaks (2019) sai filtri korda, ja segu õigeks... Aga nüüd oli selline jama, et kippus tagarattasse minema stardil, ja ei julgenud kiirelt kohalt võtta. Nu ei oska startida .
Aga stock rattas, millel segu ja süüde õige, peaks olema võimeline sõitma vajadusel alla 11.5sec.
-
- Postitusi: 1010
- Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
- Tsikkel: Tomos Funsport/ Montesa NT700V
- Asukoht: Veelinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 27 korda
Re: Suzuki GSX1400 2003
Tõesti ilus komplekt, osta ja sõida või ise! Peale punnide ja v-b tagasihoidlikuma esiklaasi midagi rohkemat polegi vaja.
-
Teema algataja - Postitusi: 10
- Liitunud: 30 Mär 2017, 20:51
- Tsikkel: gsx1400
- Asukoht: võru
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: Suzuki GSX1400 2003
Tere.
Tellisin igaksjuhuks kaitserauad. (95.- eur)
Kuna need väljalasked on tõesti hiirvaiksed sai tellitud ka blackwidowi kõige lühemad pütid. (380.- eur)
Üks signaalidest oli otsad andnud, võtsin kaks uut. (30.- eur)
Tellisin ka gsx1400 kirjadega vinüül velje klepsud rantidele. (40.- eur)
gsx1400
fzr1000 genesis 87a
fzr1000 exup 90a
ural 650
iz jup3 350
-
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 193 korda
- Tänatud: 119 korda
Re: Suzuki GSX1400 2003
Loodan, et see ratas ei muutu originaalist enam palju. Muuseas Creptus tegi sama välimusega nagu originaal aga mehisema häälega summuteid GSX1400-le
-
Teema algataja - Postitusi: 10
- Liitunud: 30 Mär 2017, 20:51
- Tsikkel: gsx1400
- Asukoht: võru
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: Suzuki GSX1400 2003
Tere, summutid sain kätte ja nüüdseks küljes,
Black widowi toode päris polton ei olnud. Üks summutistest vahtis kõõrdi ja näis, et peab toru painutama.
Lugedes erinevaid foorumeid ja pidades nõu black widowi kliendihalduriga pidavat nad paika minema kui kõik poldid lahti lasta kuni leegitorudeni.
Summutid paika ja siis aegsasti klambreid/polte pingutama.
Hakkasin siis ülevaltpoolt pootma ja õnnestus kohe esimene leegitoru polt mootoriplokki ära murda.
Siis poodi:
Üritasin puurida kuid õiget nurka ei saanud ja lõpetasin suht varakult sellistviisi tegevuse.
Helistasin sugulasele, tõi keevituse, punktisime ja saime kätte.
Lõpuks kui nad all on on päris hea.
Hääl on tume ja mõnus,
Siis sai tiluliluga tegeletud:
Et leegitorud säraks:
Ja võrdlus klaas vs ilma:
Kuskil teel on veel valged klaasid suundadele.
Ma loodan, et rohkem ei muutu miskit...
Vb kunagi nukad.
gsx1400
fzr1000 genesis 87a
fzr1000 exup 90a
ural 650
iz jup3 350
-
- Postitusi: 208
- Liitunud: 21 Sept 2007, 22:43
- Tsikkel: Tiger 900 RP; GSX1400
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Suzuki GSX1400 2003
Rõõm teada, et said summuti poltidega ühele poole!
Porika pikendus on minu arvates väärt asi - hoiab mootori leegikate taga puhtamana. Eriti annab tunda, kui märja ilmaga satud savise teeremondile... Kuuma mootori peal on minul nii ära kivistanud, et nägin väga kurja vaeva et pärast puhtaks saada.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.