BMW R1150 reduktori remont.
-
- Postitusi: 249
- Liitunud: 05 Mai 2004, 09:08
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
Re: BMW R1150 reduktori remont.
Selles mõttes irooniliselt soovitaksin esimese laagri "surma" ära oodata, et siis saab tehasest tulnud seibide eelsurvega teada laagri umbkaudse kestuse järgmise jaoks, mida siis juba saab ennetavalt vajadusel vahetada (arvesta väga jämedalt uue panekuga 80-90% vana kestusest, eeldusel et uue paigaldus õieti läks - see eelpool mainitud võlli otsas lõpuni mineku jutt).
1 ja 3 pildil, ehk simmer ja laager võiks alati pikematel välisreisidel kaasas olla küll. Võtavad vähe ruumi ja päästavad olukorrast. Number 7 (haruldasem) kuuskant võti võiks ka riistakomplektis olla (1150 võis olla torx võti), siis saab reduktori lahti otse kiige küljest,vaid tagaratas ära vaja võtta, enamasti võib ABS sensori ka külge jätta, lihtsalt keera see must plate küljest lahti, tuleb koos kroonhammasratta ja suure kuullaagriga. Sealt juba lihtsam edasi majandada.
Mu subjektiivne ja kontrollimata teooria on, et kui vahetada vastas olev koonuslaager ka ära (mis teoorias veidi kuludes vähendab eelsurvet sellele suurele laagrile, ehk eelsurve väheneb ja grammike suurema "loksuga" kulub vastavalt veidi kiiremini), siis kestab suur laager ligi 100% eelmise kestusest. Aga nagu öeldud, vahetasin enda oma alles circa 300K juures, ehk alles nüüd siis näis, kas kestab 105Kkm nagu mu esimene laager (teine läks circa 90Kkm, kolmas circa 80Kkm). Lihtsalt kahju oli seda koonuslaagrit vahetada, mis nägi välja nagu uus ka 300K juures, aga ilmselt sellise vahemaa juures mingi kulumine loogiliselt juba on ja sealt siis see vastas olevale kuullaagrile avaldatava eelsurve (mida seibidega timmitakse, aga nii väikest muutust ilmselt nenega raske kompenseerida) vähenemise "teooria" ehk miks nö eeldatava 100% asemel järgmine veidi vähem kestab. Kusjuures esiratta laagrid on puutumata originaalid siiani, võta siis näpust, mis on selliste veermiku laagrite puhul õige "lõppemist ennetav" käitumine...
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.